ابهام درباره آینده این استقلالی !


ابهام درباره آینده این استقلالی !

سرمربی فولاد هنوز تصمیم نهایی‌اش برای ادامه همکاری با این تیم را نگرفته است. نوشته ابهام درباره آینده این استقلالی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ابهام درباره آینده این استقلالی !

ابهام در آینده نکونام ؛ ادامه همکاری با فولاد یا حضور در تهران یا اراک؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۳
ابهام درباره آینده این استقلالی !

سرمربی فولاد هنوز تصمیم نهایی‌اش برای ادامه همکاری با این تیم را نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام که با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی، قهرمانی جام حذفی را به هواداران فولاد هدیه داد، در آخرین صحبتی که با سعید آذری داشته، از او چند روز وقت گرفته تا درباره فصل آینده فکر کند.

همانطور که طی روزهای قبل نوشتیم، نکونام در پایان لیگ گفته بود که بعید است فصل آینده در اهواز بماند منتهی قهرمانی در جام حذفی و حضور مستقیم در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که نکونام برای قطع همکاری با فولاد تردید داشته باشد.

او پیش از این یکی از گزینه‌های ذوب آهن بود که باشگاه اصفهانی سراغ مهدی تارتار رفت با این همه شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که دو تیم دیگر به دنبال سرمربی فولاد هستند.

آلومینیوم اراک که در هفته‌های پایانی لیگ نتایج خوبی با علیرضا منصوریان نگرفت، به نکونام پیشنهاد داده و پیکان هم امیدوار است که بعد از جدایی تارتار بتواند با نکونام را راضی کند که فصل آینده در تهران مربیگری کند.

این وسط یک پیشنهاد فوق‌العاده وسوسه‌انگیز از یک تیم دیگر لیگ برتری به دست نکو نام رسیده بود که می‌توانست جدایی او از فولاد را قطعی کند منتهی بعید است آن پیشنهاد جدی شود و حالا باید منتظر ماند و دید حضور مجدد فولاد در آسیا نکونام را برای ماندن در اهواز ترغیب می‌کند یا اینکه او فصل آینده در تهران یا اراک مربیگری خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش