گلکسی بادز 2 درمقابل گلکسی بادز پرو؛ کدام ایرباد سامسونگ برایتان مناسب‌تر است؟


گلکسی بادز 2 درمقابل گلکسی بادز پرو؛ کدام ایرباد سامسونگ برایتان مناسب‌تر است؟

در این مقاله، قابلیت‌های گلکسی بادز 2 سامسونگ و گلکسی بادز پرو با یکدیگر مقایسه و درنهایت گفته می‌شود کدام گزینه برای خرید مناسب‌تر است.

تنها شش ماه از عرضه گلکسی بادز پرو سامسونگ می‌گذرد. این شرکت روز گذشته نسل جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم خود را معرفی کرد که گلکسی بادز ۲ نام دارد. البته نمی‌توان این گجت جدید را جانشین نسل پیشین دانست؛ زیرا شباهت‌ها زیادی بین آن‌ها وجود دارد.

به‌گزارش sammobile، بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته‌ای که سامسونگ با گلکسی بادز پرو ارائه کرده، در گلکسی بادز ۲ نیز دیده می‌شود. نکته جالب درباره آن‌ها این است که نسل جدید ارزان‌تر از مدل پرو است و مشتریان از شنیدن این خبر قطعا خوشحال خواهند شد.

کیفیت صدا و تماس

گلکسی بادز ۲ از استاندارد بلوتوث ۵.۲ همراه با AAC ،SBC و Samsung Scalable Code پشتیبانی می‌کند. این محصول مانند گلکسی بادز پرو از درایور دوگانه برخوردار است. یکی دیگر از شباهت‌های میان این دو، وجود ۳ میکروفون در واحد دریافت صدا برای داشتن تماس‌های واضح‌تر است.

گلکسی بادز 2 درمقابل گلکسی بادز پرو؛ کدام ایرباد سامسونگ برایتان مناسب‌تر است؟

همچنین، جدیدترین ایربادهای سامسونگ از یادگیری ماشینی برای واضح‌ترکردن مکالمات استفاده می‌کنند. این ویژگی جدیدی است که بادز ۲ ارائه می‌دهد. بادز ۲ و پرو از قابلیت حذف نویز فعال با چندین سطح صدای محیط بهره‌مندند تا بتوانید صدای اطراف را بشنوید.

ویژگی‌های اضافی

صدای ۳۶۰ درجه فضایی یکی از تفاوت‌های مهم این دو هدفون است. این ویژگی در گلکسی بادز پرو موجود است؛ اما در گزینه دیگر دیده نمی‌شود. صوت ۳۶۰ درجه با فناوری ردیابی سر دالبی، تجربه صوتی همه‌جانبه‌ای ارائه می‌کند.

هر دو ایرباد بدون مشکل بین دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند سوئیچ کنند. همچنین، حالت بازی را می‌توان برای کاهش تأخیر فعال کرد. اگر روزی گلکسی بادز ۲ خود را گم کردید، می‌توانید مانند بادز پرو برای پیداکردن آن‌ها از SmartThings Find استفاده کنید.

عمر باتری و شارژ

گلکسی بادز ۲ می‌تواند درصورت فعال‌نبودن ANC تا ۷٫۵ ساعت کار کند و اگر این قابلیت فعال باشد، زمان کارکردن این ایرباد به ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. درصورت استفاده از کیس شارژ، عمر باتری گلکسی بادز ۲ تا ۲۸ ساعت با ANC خاموش و ۲۰ ساعت با ANC روشن افزایش پیدا می‌کند.

درمقابل، گلکسی بادز پرو می‌تواند درصورت فعال‌نبودن ANC با هر بار شارژ تا ۸ ساعت و با فعال‌بودن آن ۵ ساعت دوام بیاورد. کیس شارژ گلکسی بادز پرو نیز ۲۰ساعت به مدت زمان روشن‌ماندن ایربادها اضافه می‌کند؛ البته این زمان درصورت روشن‌بودن حالت ANC به ۱۳ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

کدام ایرباد برای ما مناسب‌تر است؟

ناگفته نماند گلکسی بادز پرو بهترین ایربادی تلقی می‌شود که سامسونگ تاکنون عرضه کرده است. گلکسی بادز ۲ با قیمتی ۵۰ دلار ارزان‌تر، ویژگی‌های مشترکش با نسخه پرو بسیار زیاد است. بادز ۲ برای کسانی که می‌توانند از صدای فضایی ۳۶۰ درجه بگذرند، گزینه مناسب‌تری به‌نظر می‌رسد. همچنین، نباید این واقعیت را فراموش کرد که گلکسی بادز ۲ سبک‌ترین و کوچک‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ است. به‌نظر می‌رسد هر دو محصول سامسونگ فوق‌العاده هستند؛ اما اگر می‌توانید از چند قابلیت کوچک بگذرید، می‌توانید گلکسی بادز ۲ را بخرید.

درادامه، می‌توانید مشخصات کامل گلکسی بادز ۲ و پرو را مشاهده کنید:

گلکسی بادز 2 درمقابل گلکسی بادز پرو؛ کدام ایرباد سامسونگ برایتان مناسب‌تر است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است