موتو جی 60 اس با پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات معرفی شد


موتو جی 60 اس با پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات معرفی شد

گجت نیوز گوشی موتو جی 60 اس – Moto G60S با ظهور در وب‌سایت برزیلی موتورولا، به طور رسمی معرفی و آماده‌ی ورود به بازار جهانی موبایل شد. در بهار گذشته، موتورولا گوشی موتو جی 60 را با تراشه اسنپدراگون 732G کوالکام روانه بازار کرد. اما موتو جی 60 اس یک گوشی جدید است که از تراشه... نوشته موتو جی 60 اس با پشتیبانی از شارژ سریع 50 وات معرفی شد اولین...

گوشی موتو جی ۶۰ اس – Moto G60S با ظهور در وب‌سایت برزیلی موتورولا، به طور رسمی معرفی و آماده‌ی ورود به بازار جهانی موبایل شد.

در بهار گذشته، موتورولا گوشی موتو جی ۶۰ را با تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G کوالکام روانه بازار کرد. اما موتو جی ۶۰ اس یک گوشی جدید است که از تراشه هلیو G95 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این دو مدل تفاوت‌های مهم دیگری هم دارند؛ از جمله در سرعت شارژ، تعداد و رزولوشن دوربین‌ها‌!

مشخصات گوشی موتورولا موتو G60S

موبایل جدید موتورولا برای نمایش محتوا، یک پنل ۶.۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. تراشه دستگاه با رم ۶ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در پشت گوشی، یک دوربین چهارگانه را می‌یابیم؛ متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی f/1.7، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی f/2.2 با میدان دید ۱۱۸ درجه، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی f/2.4 و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی!

در جلو هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار دارد.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

موتو G60S با سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می‌کند و دارای یک باتری با ظرفیت نامشخص و سرعت شارژ ۵۰ وات است. این گوشی با ابعاد ۱۶۹.۷ در ۷۵.۹ در ۹.۶ میلی‌متر، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و NFC هم دارد.

قیمت موتو جی ۶۰ اس

هم‌اکنون مشتریان در برزیل می‌توانند با پرداخت مبلغی معادل ۴۳۰ دلار، برای ثبت سفارش اقدام کنند. از تاریخ عرضه و قیمت گوشی در بازارهای دیگر، اطلاعاتی در دست نیست؛ ولی معمولا قیمت‌ها در بازار موبایل برزیل، بیشتر از سایر کشورهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا