دیدار سفیر یمن در دمشق با شورای یمنی‌های مقیم سوریه


دیدار سفیر یمن در دمشق با شورای یمنی‌های مقیم سوریه

سفیر یمن در سوریه با رئیس و اعضای شورای یمنی‌های مقیم سوریه دیدار و با آنان درباره اوضاع و مشکلات شان بحث و تبادل نظر کرد.

دیدار سفیر یمن در دمشق با شورای یمنی‌های مقیم سوریهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری سبأ، سفیر یمن در سوریه با رئیس و اعضای شورای یمنی‌های مقیم سوریه دیدار و با آنان درباره اوضاع و مشکلات شان بحث و تبادل نظر کرد. عبدالله صبری روز پنج شنبه در این دیدار تأکید کرد سفارت یمن در سوریه از هیچ کوششی برای حمایت از یمنی‌های مقیم سوریه و حفظ حقوق و صیانت از کرامتشان فروگذار نخواهد کرد و به آنان برای پشت سر گذاشتن مصیبت‌های ناشی از تجاوز ائتلاف سعودی و محاصره علیه یمن کمک خواهد کرد.
صبری ضمن استقبال از تشکیل شورای یمنی‌های مقیم سوریه و کمیته اداری آن گفت: این اقدامِ سازمان یافته باعث افزایش همبستگی بین یمنی‌های مقیم سوریه با مسافران یمنی در سوریه خواهد شد و به سفارت برای حل مشکلات یمنی‌ها در چارچوب هماهنگی با مراجع ذیربط سوری کمک خواهد کرد.
در این دیدار که سرهنگ "شرف الماوری" رایزن نظامی سفارت یمن در سوریه نیز حضور داشت، اعضای شورای یمنی‌های مقیم سوریه از توجه ویژه سفارت یمن به آن‌ها و پیگیری مسائل و سازماندهی اقدامات این شورا برای ایفای نقش مورد نظر در کمک به یمنی‌های مقیم سوریه قدردانی کردند.
گفتنی است شورای یمنی‌های مقیم سوریه به منظور سازماندهی فعالیت‌های این شورا و پیگیری مسائل یمنی‌های مقیم سوریه و نمایندگی کردن از آن‌ها طبق قوانین و دستور العمل‌های اجرایی جمهوری عربی سوریه نشستی در دمشق برگزار کردند.
در این نشست، کمیته اداری شورا به ریاست "محمد ناجی العولقی" و دو معاون او در دمشق و چند استان دیگر سوریه انتخاب شدند، صندوقی موسوم به صندوق "همبستگی اجتماعی" ایجاد شد و هماهنگی‌های لازم با سفارت برای محقق ساختن مطالبات مشترک صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر