اینتر خرید دوان زاپاتا را به لورنتزو اینسینیه یا خواکین کوریا ترجیح می دهد


اینتر خرید دوان زاپاتا را به لورنتزو اینسینیه یا خواکین کوریا ترجیح می دهد

اینتر می خواهد یک مهاجم جذب کند و امیدوار است آن گزینه دوان زاپاتا باشد.

دوان زاپاتا، مهاجم کلمبیایی و 30 ساله آتالانتا همچنان هدف اصلی اینتر پس از جدایی لوکاکو است.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، با جدایی روملو لوکاکو و نهایی شدن انتقال ادین ژکو، اینتر اکنون به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است. اولویت نراتزوری دوان زاپاتا از آتالانتا محسوب می شود و حتی برای جذب او توافق ابتدایی با آبی و مشکی پوشان برگامو حاصل شده است. با این حال اینتر برای خرید زاپاتا باید منتظر بماند تا آتالانتا در ابتدا یک جایگزین جذب کند. این باشگاه از رقابت برای جذب تامی آبراهام کناره گیری کرد و بنابراین باید یک مهاجم دیگر پیدا کند. یکی از گزینه های الهه ماتئوس کونیا، مهاجم هرتابرلین به شمار می رود؛ مهاجمی که اخیرا با تیم ملی المپیک برزیل قهرمان شد و مورد توجه رم نیز قرار دارد.

سایر گزینه های اینتر

اگر انتقال زاپاتا انجام نشود، یکی از گزینه های اینتر خواکین کوریا خواهد بود. اینزاگی قبلا با این مهاجم آرژانتینی در لاتزیو کار کرده و او گزینه مناسبی برای این مربی ایتالیایی خواهد بود. با این حال تاکنون تماسی بین اینتر و لاتزیو وجود نداشته است. بیانکوچلستی برای کوریا با در نظر گرفتن پاداش ها 40 میلیون یورو می خواهد (37 میلیون + 3 پاداش).

نام دیگر لورنتزو اینسینیه است که فرصت جذب او از روز گذشته به وجود آمده است. اینتر برای جذب اینسینیه ابتدا باید ببیند که آیا ناپولی حاضر می شود با رقمی کمتر از 30 میلیون یورو او را به فروش برساند یا نه. سپس باید به تمایل این بازیکن 30 ساله نیز پی برد. در حال حاضر شانس زیادی برای تمدید قرارداد اینسینیه با پارتنوپی وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که او می خواهد در روزهای آتی و یا در تابستان سال آینده جدا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا