فرماندار: مانع‌زدایی از تولید در ملایر جهادی است


فرماندار: مانع‌زدایی از تولید در ملایر جهادی است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه جهت‌گیری توسعه این شهرستان در مسیر مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید است، گفت: با تلاش همه مدیران مانع‌زدایی از تولید در ملایر جهادی است.

به گزارش ایرنا؛ «قدرت الله ولدی» عصر پنجشنبه در نشست تخصصی با حضور نمایندگان مجلس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همدان افزود: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با عزمی راسخ در کنار بخش تولید هستند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای نامگذاری سال است، بیان کرد: احیای مجدد شرکت ذوب آهن، شرکت کیان کُرد و بیش از ۲۰ واحد تولیدی از بزرگترین اقدامات در راستای حمایت و مانع‌زدایی از تولید است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در حال حاضر این شهرستان با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و مهم اقتصادی، به یک کارگاه بزرگ عمران و آبادانی تبدیل شده است.

ولدی اجرای دامداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری شستا، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، شهرک‌های گلخانه‌ای، احداث واحدهای فرآوری فروسیلیس و توسعه شهرک مبلمان ملایر را از جمله طرح‌های مهم اقتصادی و تولیدی عنوان کرد و افزود: جلسه‌های متعددی برای رفع موانع این طرح‌ها برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان و نمایندگان مردم ملایر در مجلس برگزار شد، موانع تولید طرح‌هایی همچون طرح توسعه شهرک مبل و منبت حاجی آباد ملایر به وسعت ۲۰ هکتار، تملک و جذب سرمایه‌گذار منطقه ویژه اقتصادی سامن و واگذاری کامل واحدهای گلخانه گنبد و حسین‌آباد ناظم به متقاضیان بررسی شد.

معاون استاندار همدان دامداری ۶ هزار راسی شستا، معدن سرمک، شهرک صنعتی خیاطان ازندریان، زراعت چوب و طرح‌های حوزه کشاورزی همچون انگور را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در این نشست موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای آنها مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

ولدی یادآور شد: مقرر شد در جلسه دیگری با حضور نمایندگان ملایر و مدیران کل استانی و شهرستانی، موارد و مشکلات بررسی و در جلسه نهایی با حضور استاندار همدان تصمیمات لازم برای رفع هر چه سریعتر موانع پیش‌روی این طرح‌ها و پروژه‌ها اتخاذ شود.

وی با اشاره به اختصاص ۳۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در سال‌جاری به این شهرستان گفت: بودجه امسال این شهرستان از ۵۰ میلیارد به ۱۰۱ میلیارد تومان افزایش یافت که با اختصاص اعتبار از پنج منابع دیگر، این اعتبار به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: افزون بر این ۱۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی به این شهرستان اختصاص یافت که در مجموع ۳۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۰ این شهرستان پیش‌بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید