جهاد اسلامی نسبت به نقشه های اسرائیل علیه مسجد ابراهیمی در الخلیل هشدار داد


جهاد اسلامی نسبت به نقشه های اسرائیل علیه مسجد ابراهیمی در الخلیل هشدار داد

شفقنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تلاش های رژیم اشغالگر قدس و برنامه های جدید این رژیم در خصوص شهرک سازی و تعرض به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل هشدار داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری معا، «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی گفت: برنامه جدید  رژیم صهیونیستی برای احداث گذرگاهی برای شهرک نشینان یهودی و […]

جهاد اسلامی نسبت به نقشه های اسرائیل علیه مسجد ابراهیمی در الخلیل هشدار دادجهاد اسلامی نسبت به نقشه های اسرائیل علیه مسجد ابراهیمی در الخلیل هشدار داد

شفقنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تلاش های رژیم اشغالگر قدس و برنامه های جدید این رژیم در خصوص شهرک سازی و تعرض به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل هشدار داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری معا، «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی گفت: برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای احداث گذرگاهی برای شهرک نشینان یهودی و همچنین پله برقی در الخلیل، هدف سیطره بر مسجد ابراهیمی را دنبال می کند و ادامه برنامه تغییر و محو آثار اسلامی و تاریخی مهمی است که بخشی از هویت اسلامی و ملی مسجد ابراهیمی و شهر الخلیل محسوب می شود.

سلمی از مردم استان الخلیل و قبایل و جوانان این استان خواست روز جمعه برای ادای نماز در مسجد ابراهیمی جمع شوند تا به جهانیان برسانند که مردم فلسطین اجازه تعرض به مقدسات و مساجدش را نمی دهد.

خبر را در معا ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟