امروز جلوگیری از نقض پروتکل‌ها مهمترین اولویت در مهار کروناست


امروز جلوگیری از نقض پروتکل‌ها مهمترین اولویت در مهار کروناست

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی مهمترین اولویت رعایت پروتکل‌ها و پیشگیری از نقض آن‌ها است.

محمدصادق معتمدیان شامگاه گذشته، ۲۱ مرداد ماه، در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نقض پروتکل‌ها با جان مردم سر و کار دارد و دغدغه ما باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی ادامه داد: باید تقسیم کار و هم‌افزایی داشته باشیم و قاطعانه وارد عمل شویم و نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها افزایش پیدا کند.

معتمدیان با بیان اینکه تکلیف و دستورالعمل مشخص است، تصریح کرد: این‌که رهبری ورود کردند، دستورات ویژه دادند نشانگر اهمیت این موضوع است. در این راستا بیشترین فشار روی کادر درمانی است و همه ظرفیت روی این موضوع رفته است، لذا اولویت اول و فوری مدیریت کرونا است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهرداری هم باید با تمام امکانات پای کار بیاید و از ظرفیت دستگاه نظارتی و قضایی در صورت نیاز استفاده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظارت کامل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کمک و مشارکت گروه‌های سازماندهی شده مردمی، نمایندگان بهداشت و نیروهای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهرداری پیرامون پیشگیری از کرونا و ارائه هشدارهای لازم در سطح شهر از مصوبات این جلسه بود که مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!