فیلم ورزش بدون حجاب مونا بانکی در باشگاه / او زن اول امین حیایی است


فیلم ورزش بدون حجاب مونا بانکی در باشگاه / او زن اول امین حیایی است

رکنا : مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی بوده است. مونا بانکی پور و امین حیایی یک پسر به نام دارا دارند که مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسر خود در اکران فیلم شعله حاضر شد. مونا بانکی پور به ورزش علاقه زیادی دارد که فیلم ورزش کردن مونا بانکی پور را بدون حجاب در باشگاه ورزشی مشاهده خواهید کرد.

مونا بانکی پور کیست؟

مونا بانکی پور متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، همسر اول امین حیایی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و داور مسابقه عصر جدید است. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بوده و حاصل ازدواجش با امین حیایی، پسری به نام دارا است که سابقه بازیگری هم دارد. مونا بانکی پور از خرداد ماهی های قبل از انقلاب بوده و پدرش امیر همایون بانکی پور، هنرپیشه سینما نیست.

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

مونا بانکی پور در خارج زندگی کرده است

بعضی ها معتقدند که دارا حیایی، شباهت زیادی به مونا بانکی پور و امین حیایی که پدر و مادرش هستند ندارد. البته مونا بانکی پور قبلا گفته بود که رنگ چشم دارا حیایی، شبیه پدر بزرگش است. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. مونا بانکی پور مدت ها در خارج از کشور زندگی کرد و این باعث کم کاری او در سینما و تلویزیون ایران شد. فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده و پس از انقلاب، مجوز فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب صادر شد.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

حجم ویدیو: 3.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد