فهرست مشخصات دقیق اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s منتشر شد


فهرست مشخصات دقیق اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s منتشر شد

پیش از این اطلاعات و شایعات انگشت‌شماری پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی A52s منتشر شده بود؛ اما اکنون یک شخص خبرچین با نام رولاند کوانت به دقیق‌ترین فهرست مشخصات این هندست تا به امروز اشاره نموده است. بر این اساس گلکسی A52s 5G به‌عنوان ورژن به‌روزرسانی شده مدل استاندارد گلکسی A52 5G روانه بازار شده و تفاوت کلیدی میان آن‌ها به بخش تراشه...

پیش از این اطلاعات و شایعات انگشت‌شماری پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی A52s منتشر شده بود؛ اما اکنون یک شخص خبرچین با نام رولاند کوانت به دقیق‌ترین فهرست مشخصات این هندست تا به امروز اشاره نموده است.

بر این اساس گلکسی A52s 5G به‌عنوان ورژن به‌روزرسانی شده مدل استاندارد گلکسی A52 5G روانه بازار شده و تفاوت کلیدی میان آن‌ها به بخش تراشه مربوط می‌شود.

هندست جدید مدل s از تراشه جدیدتر و قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 778G بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که گلکسی A52 5G مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 750G است. تراشه جدید بایستی موجب برتری 15 درصدی گلکسی A52 در زمینه عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای شود.

رولاند کوانت خاطرنشان می‌کند که این هندست تنها با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در بازار اروپا عرضه می‌شود؛ در حالی‌که ورژن مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان سایر مناطق قرار خواهد گرفت.

فهرست مشخصات دقیق اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s منتشر شد

اسنپ‌دراگون 778G

سایر مشخصات گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی گرفته تا دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقی مانده است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 خواهیم بود. این اسمارت‌فون ظاهرا با قیمت‌گذاری پایه 449 یورویی و در مدل‌های رنگی مشکی، سبز، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A52s در مدل‌های رنگی Awesome Black، Awesome Purple، Awesome Mint و Awesome White

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد