لحظه وحشتناک پرش گاو به جایگاه تماشاچیان!


لحظه وحشتناک پرش گاو به جایگاه تماشاچیان!

فرار گاو از داخل میدان و پرش این حیوان به داخل جایگاه تماشاچیان صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فرار گاو از میدان گاوبازی و پرش آن به جایگاه تماشاچیان را به تصویر می‌کشد. این حیوان پس از به زمین زدن سوارکار ناگهان به سمت جایگاه تماشاچیان حرکت کرد و از موانع فلزی پرید. این اتفاق پنجشنبه شب و حین مسابقه رودئو یا گاوبازی در پستون واقع در ایالت ایداهو آمریکا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو، گاو در حالی که در محاصره چند گاوباز است در میدان مسابقه دیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان با پریدن به بالا و پایین، سوارکار را بر زمین زده و سپس به سمت نرده‌های فلزی هجوم می‌برد.

این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان با رسیدن به نرده‌های فلزی اطراف زمین از روی آن پرش کرده و خود را به جایگاه تماشاچیان می‌رساند. در این ویدئو صدای تماشاچیان که با دیدن گاو در مقابل خود دچار وحشت شده اند شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک حمله گاو به تماشاچیان

رابرت هوگو، یک گاوباز که در لحظه وقوع این حادثه در جایگاه تماشاگران حضور داشت در این باره گفت: «امشب گاو‌ها خیلی خشمگین بودند. این گاو ۲۰۰۰ پوندی از کنترل گاوباز خارج شد و به سمت دیواره فلزی و تماشچیان هجوم برد. این اتفاق خیلی سریع رخ داد. من فرصتی برای فکر کردن نداشتم و سریع فرار کردم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان