کابینه دولت مردمی باید همتراز با گام دوم انقلاب اسلامی باشد


کابینه دولت مردمی باید همتراز با گام دوم انقلاب اسلامی باشد

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: کابینه دولت مردمی و انقلابی باید همتراز با گام دوم انقلاب و در مسیر تحقق اهداف نظام انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، گفت:مجلس شورای اسلامی در آستانه آزمون بزرگ انقلابی گری است تا ضمن مقابله با ناکارآمدی و رها شدگی امور سبب مشکلات جدی کشور، بدون معطلی و با دقت به وزرای پیشنهادی رای دهند.

وی ادامه داد: کابینه دولت مردمی و انقلابی باید در تراز گام دوم انقلاب اسلامی، ضدفساد و کارآمد باشد.

امام جمعه ساوه با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و عزاداری برای امام حسین(ع)،اظهار داشت: این آیین ها ناشی از تقوای دل است و بدون شک این امام بزرگوار نماد و آیینه تمام نمای اسلام است.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وجوب شرعی و عقلی است و با توجه به اهمیت حفظ سلامت هموطنان، تمام افراد باید در هر جایگاه و منسبی برای مقابله با این ویروس منحوس تلاش کنند.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید یک آرایش دفاعی مناسب در برابر این ببماری گرفته شود و در این ایام مردم و متصدیان مجالس باید اهتمام ویژه به رعایت نکات بهداشتی داشته باشند.

خطیب جمعه ساوه ادامه داد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و بهترین مجالس حسینی آن است که هدایت‌گر تر و آموزنده تر باشد و همگان باید بدانند که مبارزه با حاکمیت طاغوتی و استقامت در مسیر مبارزه و انقلاب از مهمترین پیام‌های عاشورا برای تاریخ است.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف نهضت حسینی است که فریضه همگانی و واجب بر همگان محسوب می شود اما عده‌ای با خراب کردن این دستور دینی، به دنبال اقدامات خلاف شرع و قانون هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید