جزئیاتی جدید از دومین شبیخون امیر قلعه نویی به اردوگاه تراکتور


جزئیاتی جدید از دومین شبیخون امیر قلعه نویی به اردوگاه تراکتور

در حالی که مشکلات مالی باشگاه تراکتور را در شرایط مالی بدی قرار داده است، این باشگاه در واکنش به پیشنهاد گل گهر سیرجان برای محمدرضا اخباری خواهان مبلغی نجومی برای صدور رضایت نامه او شده است. نوشته جزئیاتی جدید از دومین شبیخون امیر قلعه نویی به اردوگاه تراکتور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جزئیاتی جدید از دومین شبیخون امیر قلعه نویی به اردوگاه تراکتور

تراکتور خواهان مبلغی نجومی برای انتقال محمدرضا اخباری به گل گهر سیرجان
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۱
جزئیاتی جدید از دومین شبیخون امیر قلعه نویی به اردوگاه تراکتور

در حالی که مشکلات مالی باشگاه تراکتور را در شرایط مالی بدی قرار داده است، این باشگاه در واکنش به پیشنهاد گل گهر سیرجان برای محمدرضا اخباری خواهان مبلغی نجومی برای صدور رضایت نامه او شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتور برای انتقال محمدرضا اخباری به باشگاه گل‌گهر خواهان مبلغی نجومی از این باشگاه سیرجانی شده است.

بحران مالی در تراکتور باعث شده است تا مسئولان این باشگاه برای فروش برخی از بازیکنان خود اقدام کنند. بر همین اساس باشگاه تراکتور چند روز پیش رضایت‌نامه مهدی تیکدری را برای حضور در گل‌گهر صادر کرد و ۱۱ میلیارد تومان از این انتقال سود برد.

حالا باشگاه گل‌گهر سیرجان که هدایت تیم فوتبال آن را امیر قلعه نویی برعهده دارد، درصدد جذب محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور است و حتی این باشگاه درخواست رسمی خود را هم به باشگاه تبریزی ارائه کرده است، ولی بعید به نظر می‌رسد که سیرجانی‌ها بتوانند اخباری را به این سادگی به خدمت بگیرند.

باشگاه تراکتور برای انتقال اخباری به گل‌گهر یک مبلغ نجومی را به سیرجانی‌ها پیشنهاد داده که حتی بیشتر از رقمی است که گل‌گهر برای رضایت‌نامه تیکدری به باشگاه تراکتور پرداخت کرده است.

با مبلغی که باشگاه تراکتور برای صدور رضایت‌نامه اخباری در نظر گرفته است بعید به نظر می‌رسد که این انتقال عملی شود. این در حالی است که گفته می‌شود که سیدحسین حسینی سنگربان استقلال هم مدنظر گل‌گهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»