گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی


گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی

گجت نیوز دیروز شرکت Honnor از سری گوشی‌های مجیک 3 رونمایی کرد و اکنون هم شاهد معرفی رسمی گوشی آنر ایکس 20 5 جی هستیم. تنها یک روز پس از معرفی سری گوشی آنر مجیک 3، حالا این شرکت از مدل جدیدی با نام آنر ایکس 20 رونمایی کرده است. گوشی آنر ایکس 20 5 جی از... نوشته گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

دیروز شرکت Honnor از سری گوشی‌های مجیک ۳ رونمایی کرد و اکنون هم شاهد معرفی رسمی گوشی آنر ایکس ۲۰ ۵ جی هستیم.

تنها یک روز پس از معرفی سری گوشی آنر مجیک ۳، حالا این شرکت از مدل جدیدی با نام آنر ایکس ۲۰ رونمایی کرده است. گوشی آنر ایکس ۲۰ ۵ جی از پردازنده Dimensity 900 SoC استفاده می‌کند و سیستم عامل پایه آن، اندروید ۱۱ همراه رابط کاربردی Magic 4.2 است. این گوشی در سه نسخه با ۶ گیگ رم/ ۱۲۸GB حافظه، ۸GB رم/ ۱۲۸GB حافظه و ۸GB رم/۲۵۶GB حافظه روانه بازار می‌شود.

البته سازندگان اعلام کرده‌اند که X20 5G از حافظه رم مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد. موردی که با استفاده از فضای ذخیره سازی داخلی، باعث اضافه شدن ۲GB رم بیشتر به گوشی می‌شود.

گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی

Honnor X20 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FullHD+ از نوع LCD و ۱۲۰ هرتز نرخ بارگذاری است. در بالا و سمت چپ صفحه نمایش هم شاهد پانچ هول بیضی شکل دوربین سلفی هستیم که ۱۶ مگا پیکسل کیفیت دارد. در پشت گوشی هم شاهد ستاپ دایره‌ای شکل دوربین هستیم که شامل سه دوربین مختلف می‌شود. دوربین اصلی از نوع ۶۴ مگا پیکسلی، دوربین دوم ماکرو ۲MP و دوربین سوم هم حالت فوکوس دارد و ۲ مگا پیکسلی است.

گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی

این گوشی هوشمند از “ضد لرزش الکتریکی عکس” یا به اصطلاح EIS و “ضبط دو طرفه” پشتیبانی می‌کند. مورد دوم باعث می‌شود تا دارندگان بتوانند به صورت همزمان با دوربین جلو و عقب خود ویدئو ضبط کنند.

باتری آنر ایکس ۲۰ دارای ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر در ساعت است که برای شارژ از ۰% تا ۵۰% به تنها ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد. این فرایند با شارژر ۶۶ واتی گوشی محیا می‌شود.

از جمله سایر مشخصات این گوشی می‌توان به ورودی ۳.۵ میلی متری هدفون، USB C، اسکنر کناری اثر انگشت و اتصال ۵G اشاره کرد.

گوشی آنر ایکس 20 رسما معرفی شد+مشخصات فنی

ایکس ۲۰ در سه رنگ سفید، مشکی و آبی قابل خریداری است و علاقه مندان ساکن چین از همین حالا می‌توانند این گوشی را تهیه کنند. مدل ۶GB رم/۱۲۸GB حافظه حدود ۱۸۹۹ ین معادل ۲۹۵ دلار قیمت گذاری شده و دو مدل ۸ گیگی که ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارند هم به ترتیب ۳۴۰ و ۳۸۵ دلار قیمت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید