معشوقه های شیطان صفت / دخترانی که به خاطر بی آبرو نشدن عفتشان را می بازند + فاجعه در امریکا


معشوقه های شیطان صفت / دخترانی که به خاطر بی آبرو نشدن عفتشان را می بازند + فاجعه در امریکا

حوادث رکنا: سالانه بیش از 3 میلیون زن مورد تجاوز شریک احساسی شان قرار می گیرند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از دیلی میل، طبق گزارش گروهی از محققان آمریکایی مشخص شد که تقریبا بیش از سه میلیون زن سالانه مورد تجاوز قرار می گیرند و بکارت خود را توسط متجاوزان از دست می دهند.

به گفته کارشناسان، از هر 16 دختر در آمریکا حداقل یک یا دو نفر آن ها به اجبار وادار به رابطه جنسی و همخوابی شدند و این در حالی است که از سوی متجاوزان تهدید به قتل و بی عفتی در فضای مجازی شدند.

تجاوز به روح و روان زنان

محققان دانشگاه کمبریج و هاروارد در خصوص این گزارش اظهار داشتند که طی تحقیقات و مصاحبه هایی که با قربانیان تجاوز داشتند اکثر آن ها از سن کم یا از سن 18 تا 44 سالگی وادار به تجاوز می شوند و طبق آمار به دست آمده حدود نیمی از این زنان در رابطه عاشقانه شان وادار به تجاوز و همخوابی با چند نفر و حتی بارداری ناخواسته و سقط جنین شدند و شکست خوردن در عشق و بهم خوردن رابطه شان آن ها را وادار می کند که تن به خواسته های کثیف شریکشان بدهند و این به بدین معناست ترس از دست دادن عشق، زنان را به از دست دادن باکرگی شان وادار می کند.

بارداری ناخواسته حاصل ارتباط کثیف

در طی این تحقیقات روانشناس در خصوص این نوع آزار جنسی اعلام کردند که رابطه اجباری و وادار شدن به همخوابی با شریک های متعدد روح و روان زنان و دختران را خدشه دار می کند و این به این معنا است که گاهی آمار خودکشی و قتل رو به افزایش می رود چرا که بیماری های روحی و روانی قربانیان را به سمت این جنایات سوق می دهد.

جنبش #MeToo ، تحقیقات در میان زنانی را که در ایالت متحده و سراسر جهان به خشونت جنسی گسترده ای وادار شدند و تجربه کردند پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن