نشریه علمی تخصصی دانشگاه سمنان در جشنواره کشوری برتر شد


نشریه علمی تخصصی دانشگاه سمنان در جشنواره کشوری برتر شد

سمنان- ایرنا- معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: نشریه علمی تخصصی «الکترون 12» انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کل کشور «تیتر12» شد.

به گزارش ایرنا، بهروز گل محمدی روز شنبه به رسانه ها افزود: نشریه علمی تخصصی الکترون به صاحب امتیازی انجمن علمی مهندسی برق، مدیرمسئولی علیرضا جراح و سردبیری احسان شاهی توانست با جلب نظر داوران، مقام نخست دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کل کشور «تیتر ۱۲» را به دست آورد.

وی افزود: نشریه علمی تخصصی الکترون ۱۲ انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه سمنان از میان ۱۸ نشریه برتر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره موفق به کسب مقام نخست شد.

گل محمدی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ادامه داد: در مجموع ۲۸ هزار و ۲۷۱ اثر از ۱۵۳ دانشگاه در این جشنواره روی میز داوری قرار گرفت.

وی تصریح کرد : دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «تیتر۱۲» با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان» در پنج بخش اصلی شامل «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده»، «فضای مجازی»، «بخش ویژه» و «سرزمین مادری» برگزار شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان تاکید کرد: ارتقای روزنامه نگاری در بین فعالان و علاقه‌مندان نشریات دانشجویی و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی از اهداف برگزاری این جشنواره بود که هر ساله برگزار می شود.

دانشگاه سمنان ۱۴ هزار دانشجو و ۸۰۰ عضو هیات علمی دارد و سه نفر از استادان این دانشجو جزو یک درصد دانشمندان پراستناد جهان محسوب می شوند.

جایگاه این دانشگاه در سال‌های اخیر در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی شانگهای، لایدن و تایمز به صورت قابل توجهی ارتقا یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!