جوش بدی زده ای؟ بهش سیر بزن


ظاهرا سیر می تواند یک راه حل عالی برای جوش ها باشد

درمان جوش با سیر

اگر شما هم به طور منظم جوش می زنید ، می دانید که چقدر می تواند آزاردهنده باشد مخصوصا که معمولاً این جوش ها هنگامی ظاهر می شوند که قرار ملاقات مهمی مانند یک مصاحبه شغلی یا یک مهمانی در پیش دارید. می توان برای ازبین بردن این جوش های سمج از انواع کرم ها برای خشک کردن آن استفاده کرد یا سعی کنید با ناخن خود آن را دربیاورید که احتمالا جز پوستی قرمز و حتی یک زخم کوچک چیزی عایدتان نمی شود! خوشبختانه ما راه حل را پیدا کرده ایم. دفعه بعد که می خواهید جوش های خود را ازبین ببرید ، مقداری سیر بگیرید! آیا این راه را امتحان کرده اید؟

سیر

احتمالا در خانه هرکسی مقداری سیر پیدا می شود. سیر علاوه بر خوشمزه بودن، برای سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مفید است و عملکرد ضد التهابی دارد. سیر خام سطوح بالای کلسترول را کاهش می دهد و از گرفتگی عروق جلوگیری می کند، پس سعی کنید کمی بیشتر سیر خام تهیه کنید و در خانه نگهداری کنید تا از مزیت های سلامتی آن برخوردار شوید.

جوش بدی زده ای؟ بهش سیر بزن

پوست

پس دریافتیم ، خوردن سیر فواید زیادی برای سلامتی دارد ، اما به غیر از آن سیر به طور ویژه برای پوست بسیار مفید است. در قرن 18 ، سربازان برای جلوگیری از عفونت، سیر را روی زخم های خود می مالیدند. ما توصیه نمی کنیم این کار را انجام دهید ، زیرا امروزه داروهای مدرن برای انجام این کار موجود است؛ اما خاصیت ضدالتهابی و عفونتی سیر، دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد جوش ها به آن نیاز داریم ، چراکه جوش چیزی بیش از یک التهاب کوچک پوستی نیست.

روش استفاده

آیا اکنون جوش زده اید؟ نیازی به وحشت نیست ؛ فقط یک حبه سیر بردارید! ابتدا باید صورت خود را تمیز کنید. سپس ، بالای حبه سیر را بریده و با چاقوی خود چند شکاف ایجاد کنید تا مقدار بیشتری آب از آن بیرون بیاید، حبه سیر را روی جوش بمالید. آب آن را روی جوش بگذارید تا بماند و خشک شود.

جوش بدی زده ای؟ بهش سیر بزن

این راه درمانی برای جوش هایی که در زیر سطح پوست شما قرار دارند نیز کار می کند. پس از امتحان این روش و استراحت شبانه متوجه خواهید شد که جوش بسیار صاف تر شده و کمتر قرمز است، جوش های کوچک نیز به طور کامل از بین می روند!

تست



برخی از افراد به سیر حساسیت دارند ، بنابراین مهم است که واکنش پوست خود را نسبت به سیر آزمایش کنید. ابتدا این روش را در نقطه ای نامحسوس مانند مچ دست یا آرنج خود آزمایش کنید. اگر به سیر حساسیت دارید یا پوست شما نسبت به آن واکنش بدی نشان می دهد ،از این روش استفاده نکنید چراکه آسیب رسان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام