بدلیجات زنانه استیل


بدلیجات زنانه استیل

بدلیجات زنانه یکی از محبوب‌ترین و پر کاربردترین کالاهایی است که همه خانم‌ها حداقل چند نمونه از آن را در جعبه جواهرات خود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام یادمه شاپ، تاریخچه استفاده از بدلیجات را می‌توان به تمام دوران زندگی بشر اختصاص داد زیرا ذات و سرشت انسان با زیبایی گره خورده است. اما تاریخچه بدلیجات به طور رسمی‌تر به دوران مصریان باستان باز می‌گردد که بنا به پیشرفت مد، هر ساله دست‌خوش تغییرات چشم‌گیری بوده است. البته در دوران قدیم بیشترین جنبه استفاده از بدلیجات در بین آقایان جهت نمایش موقعیت اجتماعی آن‌ها بوده است. به مرور زمان این اکسسوری محبوب مورد استفاده خانم‌ها هم قرار گرفت و جایگاه ویژه‌ای در بین آن‌ها پیدا کرد. خانم‌هایی که علاقه‌مند به شیک پوشی و استایلی خاص هستند هیچ‌گاه استفاده از اکسسوری و زیورآلات را فراموش نمی‌کنند. از زیورآلات محبوب و پرکاربرد خانم‌ها که می‌توانند در استایل روزانه و یا حتی در میهمانی‌ها از آن استفاده کنند می‌توان به دستبند، گردنبند، انگشتر و گوشواره نیز اشاره داشت. خوشبختانه دنیای بدلیجات با توجه به گستردگی که دارد هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. با توجه به اعتماد و ارتباطی که در چند سال اخیر مردم با خرید اینترنتی پیدا کرده‌اند، بهترین راه برای خرید بدلیجات با کیفیت، روی آوردن به خرید آنلاین است. به عنوان مثال برای خرید آنلاین دستنبد زنانه که یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها است می‌توانید به سایت یادمه شاپ مراجعه کنید. همچنین اگر مایل به خرید آنلاین گوشواره زنانه هستید می‌توانید از این سایت معتبر اقدام به خرید نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با انواع بدلیجات زنانه نظیر بدلیجات زنانه استیل، نکات و نحوه خرید آن‌ها آشنا کنیم.

انواع بدلیجات زنانه به لحاظ مدل و کاربردشان

بدلیجات زنانه همانند زیورآلات مخصوص خانم‌ها به ۶ دسته اصلی که شامل انگشتر، دستبند، گوشواره، گردنبند، پابند و ست زیورآلات است، تقسیم می‌شوند. این دسته از اکسسوری به دلیل نوع متریالی که در ساخت آن‌ها به کار رفته نسبت به طلا قیمت پایین‌تر و به صرفه‌ای دارند. حال شاید برایتان سؤال پیش آید که کدامیک از نوع متریال بدلیجات نسبت به بقیه از کیفیت بالاتر و عمر طولانی برخوردار است. بدلیجات چه در گروه زنانه و مردانه از متریال هایی نظیر نقره، استیل، برنج و ... است که بهترین نوع آن به بدلیجات زنانه استیل تعلق می‌گیرد. شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد که علت قرار نگرفتن نقره در بهترین نوع بدلیجات چیست. برای پاسخ به این سؤال باید به این نکته‌ مهم که قیمت بالای نقره نسبت به سایر آلیاژهاست، توجه کنید که همین موضوع باعث شده بدلیجات زنانه استیل از محبوبیت بیشتری یابند. در ادامه‌ این مقاله به شرح هر کدام از انواع بدلیجات زنانه و نحوه استفاده آن‌ها خواهیم پرداخت.
انگشتر : یکی از پرکاربردترین بدلیجات زنانه استیل که بدون اغراق می‌توان با همه استایل‌ها ست کرد، انگشتر است. انگشتر زنانه استیل در دو نوع نگین‌دار و بدون نگین در طرح‌های معروفی نظیر طرح هرمس، طرح پایون BOW و هزاران طرح و مدل دیگر برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده است. این مدل‌های زیبا را می‌توانید با مراجعه به سایت یادمه شاپ که یک سایت معتبر اینترنتی است با بهترین کیفیت بخرید.
دستبند : دنیای دستبندها دنیایی گسترده از انواع مدل‌های زیبا است که نیاز هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این اکسسوری پرطرفدار و پرکاربرد چند سالی است نقش پر رنگی را در دنیای مد و فشن ایفا می‌کند. از معروف‌ترین طرح‌های جهان که در چند سال اخیر ترند شده، دستنبد النگویی طرح کارتیر بوده که مربوط به برندی به همین نام است.

بدلیجات زنانه استیل

گردنبند : گردنبند هم جز اکسسوری‌هایی است که با اینکه شاید برخی از افراد مایل به استفاده روزانه از آن نباشند اما حتماً چند مدل و طرح از آن را در جعبه جواهرات خود موجود دارند. گوشواره استیل همانند سایر بدلیجات در مدل‌های زنانه و دخترانه وجود داشته که به صورت نگین‌دار و بدون نگین ارائه می‌شود.
گوشواره : یکی از مهم‌ترین اکسسوری که می‌توان در میهمانی‌های رسمی و مجالس عروسی استفاده کرد، گوشواره است. این اکسسوری در مدل‌های سوزنی، میخی، آویز و چسبان قابل تهیه است که بهتر است خانم‌ها چند مدل و طرح از این مدل‌ها را داشته باشند.

بدلیجات زنانه استیل

انواع بدلیجات زنانه استیل به لحاظ رنگ

بدلیجات عموماً به رنگ نقره‌ای بوده که به جهت مقاوم بودن در برابر آب و همچنین طولانی‌تر شدن عمرشان با روکش‌ها پوشانده می‌شوند. این روکش‌ها می‌تواند از جنس طلا، نقره و تیتانیوم باشد. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید بدلیجات با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای که اصطلاحاً به آن‌ها سفید گفته می‌شود را تهیه کنید.

نحوه نگهداری بدلیجات استیل

برای اینکه بدلیجاتتان عمر بیشتری داشته باشند، می‌توانید با رعایت کردن چند نکته کوچک اما مهم عمر اکسسوری‌هایتان را طولانی‌تر کنید:
سعی کنید آن‌ها را از تماس با مواد شیمیایی قوی دور نگه دارید؛ زیرا در غیر این صورت آلیاژها با مواد شیمیایی واکنش نشان داده و بلافاصله باعث خرابی آن‌ها می‌شود.
با توجه به اینکه برخی از پوست‌ها به استیل بدون روکش حساسیت نشان می‌دهند، بدلیجات استیل در همه مدل‌ها برای جلوگیری از حساسیت‌های پوستی دارای روکش مقاوم و با کیفیت هستند. با این حال سعی کنید در مواجه با آب آن‌ها را خشک کرده و در جعبه‌ای کنار هم قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم