پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی بوی جدایی می دهد


پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی بوی جدایی می دهد

هافبک تیم پرسپولیس تهران با پیشنهاد چشمگیر از کشور امارات رو به رو شده است. نوشته پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی بوی جدایی می دهد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی بوی جدایی می دهد

احمد نوراللهی از مدار پرسپولیس خارج شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۰
پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی بوی جدایی می دهد

هافبک تیم پرسپولیس تهران با پیشنهاد چشمگیر از کشور امارات رو به رو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه طی هفته اخیر گفته می‌شد احمد نوراللهی هافبک ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قرارداد با سرخپوشان به توافق دست پیدا کرد و فصل آتی در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد بود اما او با پیشنهاد چشمگیری از کشور امارات رو به رو شده است.

نورالهی که با در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در گلات قهرمانی و اتفاق تاریخی این باشگاه سهیم بود اکنون پیشنهاد باشگاه الاهلی امارات که پیش از این امید ابراهیمی را در اختیار داشت، روی میز دارد.

باشگاه متمول اماراتی با پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری به دنبال جذب بازیکن تاثیرگذار در خط میانی پرسپولیس است که همین دلیل ماجرای مذاکرات برای توافق و تمدید قرارداد با پرسپولیس متوقف شده است.

پیام مهدی ترابی برای احمد نوراللهی نیز تا حد زیادی بوی جدایی از تیم پرسپولیس را می‌دهد. ترابی برای نوراللهی نوشت:

«انشاالله که هر چی خیر است برایت پیش بیاید.»

نکته اینجاست که این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با هم دارند و در بسیاری از اردوها هم اتاقی هستند. حالا خیلی‌ها می‌گویند احمد عزم جدایی کرده و این استوری نشان‌ دهنده جدایی احتمالی نوراللهی از پرسپولیس است. احمد نوراللهی قبلا پیشنهاد بالایی به پرسپولیس داده بود که پرداخت آن در توان باشگاه پرسپولیس نبود.

او البته شایستگی‌های خود را با پیراهن پرسپولیس ثابت کرده و بدون شک ستاره لیگ بیستم بود اما باید دید در نهایت کارش با پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود و آیا مسئولان این باشگاه می توانند از احمد تخفیف بگیرند و او را حفظ کنند یا نه؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا