ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس


ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد کریستیانو رونالدو از بازی نکردن در این تیم خیلی ناراحت است. نوشته ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس

آنخل دی ماریا: رونالدو بابت انتقال مسی به PSG خودش را می کشد!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۷
ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد کریستیانو رونالدو از بازی نکردن در این تیم خیلی ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه اخبار حاکی از احتمال تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا و انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن بود، مسی از بارسا جدا شده و راهی این تیم متمول و فرانسوی شد. آنخل دی ماریا معتقد است رونالد دوست دارد در کنار بهرین ستاره های دنیای فوتبال بازی کند و به همین دلیل از عدم عضویت در پاری سن ژرمن ناراحت است.

آنخل دی ماریا گفت:

“کریستیانو رونالدو هم خیلی دوست داشت اینجا باشد و احتمالا او خودش را خواهد کشت که بازیکن پاری سن ژرمن نیست. کیفیت و تعداد ستاره های که پاریس در حال حاضر در اختیار دارد چیزی منحصر به فرد است. این اتفاق اغلب در باشگاه ها رخ نمی دهد و بزرگان همیشه می خواهند در کنار بهترین ها باشند. قطعا کریستیانو دوست دارد اینجا باشد، اما پاری سن ژرمن لیونل مسی را جذب کرده است.

آنخل دی ماریا گفت:

مسی بازیکنی متفاوت است و من هرگز چنین چیزی ندیده ام. من با کریستیانو، نیمار، کیلیان امباپه، وین رونی، رابین فان پرسی، زلاتان ابراهیموویچ، کریم بنزما و گرت بیل نیز همبازی بوده ام و راستش من هرگز بازیکنی مانند مسی ندیده ام.

صادقانه بگویم بازی در کنار بسیار آسان است. من با مسی در خارج از زمین رابطه بسیار خوبی دارم. من فکر می کنم مسی در اینجا احساس بهتری نسبت به کاتالونیا خواهد داشت. با این استقبال از او در پاریس فکر می کنم مسی حالا می داند باید چه کاری انجام دهد. خود من نیز در رئال مادرید و منچستریونایتد احساس کردم من را نمی خواهند. البته من تنها دو بار چنین چیزی را حس کردم. می خواستم منچستر را ترک کنم و آمدن به اینجا برایم بسیار خوب بود.

سرخیو آگوئرو هم دوست دارد خودش را بکشد. اما بدترین اتفاق این بود که او مصدوم شده و او چند هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود. احتمال موفقیت در لیگ قهرمانان؟ با مسی قهرمانی در این تورنمنت بسیار آسان است، اما ما کادر فنی خوبی داریم که می تواند تیم بزرگی بسازد و اینجا همه می دانند باید چه کار کنند.”

ادعای عجیب آنخل دی ماریا درباره رونالدو پس از حضور مسی در پاریس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ایرانی نامزد قدیمی‌ترین جایزه سینمایی اروپا شد