عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی


بازیگران آبان ماهی طبق طالع بینی افراد در ماه های مختلف متولدین آبان افرادی قدرتمند و با هوش هستند و با استفاده از این خصوصیات آینده ی موفقی در انتظار آنهاست. خصوصیات اخلاقی مرد آبان ماهی تیز هوش، با اراده، خواستار هدف های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف...

بازیگران آبان ماهی

طبق طالع بینی افراد در ماه های مختلف متولدین آبان افرادی قدرتمند و با هوش هستند و با استفاده از این خصوصیات آینده ی موفقی در انتظار آنهاست.

خصوصیات اخلاقی مرد آبان ماهی

تیز هوش، با اراده، خواستار هدف های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور

خصوصیات اخلاقی زن آبان ماهی

طناز و زیبا، خانه دار خوبی هستند، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاهی جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

در این مطلب برای شما عزیزان بازیگران متولد آبان ماه را معرفی کرده ایم و بیوگرافی مختصری از آنها را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

بازیگران آبان ماهی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ است. وی بازیگر و کارگردان ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره های گوناگون بین المللی یکی از موفق ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده است. در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین برای فیلم سارا شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۸۱) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد. نیکی کریمی تاکنون در جشنواره های متعدد داخلی و بین المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. او در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷) از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود.

…………………………………………………….. بیوگرافی آبان ماهی ها ………………………………………………………

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ و در شهر مشهد به دنیا آمده است. وی تحصیلات دانشگاهی را در رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تهران سپری کرد. او حین تحصیل در دفتر تبلیغاتی رامبد جوان مشغول به‌کار بود. در ابتدا رامبد جوان او را به همایون اسعدیان پیشنهاد داد و نقش خود را در فیلم آخر بازی به حامد بهداد سپرد. اینگونه بود که حامد بهداد در سال ۱۳۷۹ به سینما وارد شد. او پس از سال ۱۳۷۹ تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده است. وی تا کنون فیلم هایی جدید در شبکهب نمایش خانگی بازی کرده است. بهداد در حوزه موسیقی نیز فعالیت‌هایی کرده است.

…………………………………………………………………………………………………………………….

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 آبان 1365 در تهران هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک است. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد که در دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و حالا بجز بازیگری کار ترجمه می کند و همسرش هم پزشک است.

………………………………………………………… پروفایل پاییز ……………………………………………………………

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

ویشکا آسایش متولد شانزده آبان سال 1351 در تهران است. با بازی در سریال بـه یادماندنی «امام علی «ع»» در ذهن مردم ماندگار شده اسـت، نوه دختری علی شیرازپور پرتو ملقب بـه « ش. پرتو » اسـت کـه از اساتید بـه نام ادبیات پارسی بوده و اشعار و رمان‌های زیادی از خود بـه یادگار گذاشته اسـت. ویشکا آسایش در کار جدید مهران مدیری به نام دراکولا هم بازی کرده است.

…………………………………………………………………………………………………………………………..

عکس و بیوگرافی بازیگران آبان ماهی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. وی فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد. وی همسر منوچهر هادی کارگردان معروف ایراین است و یک دختر دارند.

……………………………………………………………………………………………………………….

پروفایل آبان ماهی

عکس پروفایل تولدمه

پروفایل متولدین پاییز

عکس پروفایل پاییزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید