مقطر پارسی طب 11


مقطر پارسی طب 11 خواص : پاکسازی مجاری تنفسی ، تنظیم ترشحات و رفع آبریزش بینی ، کنترل تب ، تامین انواع ویتامین ها ، تقویت بنیه عمومی بدن ، دفع مخاط زائد و خلط آور مقطر 11 گیاه پارس طب از ترکیب عصاره گیاهانی تهیه شده که آن گیاهان هر کدام به نوعی ( … نوشته مقطر پارسی طب 11 اولین بار در پارسی طب پدیدار شد.

مقطر پارسی طب ۱۱
خواص :
پاکسازی مجاری تنفسی ، تنظیم ترشحات و رفع آبریزش بینی ، کنترل تب ، تامین انواع ویتامین ها ، تقویت بنیه عمومی بدن ، دفع مخاط زائد و خلط آور

مقطر ۱۱ گیاه پارس طب از ترکیب عصاره گیاهانی تهیه شده که آن گیاهان هر کدام به نوعی ( مستقیم یا غیر مستقیم ) برای مقابله با عوارض بیماریهای ویروسی موثر هستند .
ویروس های عامل بیماریها بسیار متنوعند اما آنچه که برای بقای هر ویروسی لازم و استلزامی است ، بستر و محیطی امن برا فعالیت است ، مقطر ۱۱ گیاه پارس طب بستر امن ویروس ها را سلب میکند و از این طریق مانع عمل آنها میشود .
وجود نقص در هر یک از از ارکان بدن میتواند زمینه ساز پذیرش و فعالیت ویروس شود ، مثلا وجود نقص در عملکرد ریه ، انسداد مجاری آن و بطور کلی هر عارضه ای که ریه را از عمل طبیعی خود باز دارد ، میتواند بستر مناسب برای فعالیت ویروس ها را فراهم آورد .
مقطر یازده گیاه پارس طب مجاری عمق بدن را پاکسازی و التهاباتی که مانع عملکرد طبیعی ارگانهای بدن میشوند را برطرف میکند بنابراین نیروی بدن حفظ و عوراض بیماری به سرعت کاهش میابد .

میزان موفقیت این محصول :
طبق گزارش پزشکان و مصرف کنندگان در ۹۰ درصد مواردی که بیمار علائم سرماخوردگی ، تنگی نفس ، از دست دادن حس بویایی و چشایی ، تب و لرز و بی حالی داشته ، پس از مصرف یک دوره از این فرآورده گیاهی و رعایت پرهیزها و دستورات پزشک ، علائم فوق به سرعت کاهش یافته و در نهایت بهبودی کامل حاصل شده است .

نحوه مصرف :
مقدار لازم از مقطر را در یک استکان یا لیوان بریزید و در یک وعده بنوشید .

زمان مصرف :
طبق بروشور همراه محصول

دوره مصرف :
بطور کلی در یک شرایط متعادل ، دوره مصرف ۱۰ الی ۱۵ روز است .

موارد مصرف
درمان سرماخوردگی ، آنفلوانزا ، سرفه و تنگی نفس

مقدار مصرف
بسته به میزان وزن افراد ، به ازای هر کیلو وزن شخص ۲ میلی لیتر در یک روز .
مثلا برای شخصی با وزن ۷۰ کیلو گرم ، مقدار مصرف ۱۴۰ میلی لیتر در یک روز است .

موارد منع مصرف
۱. موارد دارای وضعیت اورژانسی
۲. در روزهای شروع قاعدگی ( سه روز اول )
۳. موارد دارای بیماریهای خاص

پرهیزات
در طول دوره از مصرف موارد زیر جدا خودداری کنید :
انواع روغن های جامد یا مایع ( غذاها یا بصورت آبپز باشه و یا کبابی ) ، تنقلات و خوراکیهای آماده ، کیک و شیرینی ، گوشت گاو ، دوغ ، فلفل سبز و قرمز ، سماق و ماهی .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی