توبیخ مجری صدا و سیما به خاطر انتقاد تند از مقامات بهداشتی ایران +ویدئو، عکس


توبیخ مجری صدا و سیما به خاطر انتقاد تند از مقامات بهداشتی ایران +ویدئو، عکس

انتقاد تند پیمان طالبی علیه مقامات بهداشتی ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی به توبیخ شدن وی انجامید.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته در حالی که برنامه «طبیب» به مجری‌گری پیمان طالبی روی آنتن زنده رفته بود این مجری جوان، به دنبال انتشار صحبت‌های افشاگرانه منصوب به دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، با لحنی تند از عملکرد ضعیف مقامات بهداشتی ایران در رابطه با حل مسائل مربوط به کرونا انتقاد کرد.


او در واکنش به افشاگری‌ها و اظهارنظرهای اخیر مسئولین بهداشتی در خصوص بیماری کرونا در ایران گفت: «یک هفته زیپ دهان‌تان را ببندید! اینقدر نمک روی زخم مردم نپاشید. فوتی‌ها برای مسئولان یک عدد است اما همه‌ی این‌ها یک انسان بودند.»

View this post on Instagram

A post shared by همرفیق (@hamreefiigh)


این بخش از صحبت‌های مجری جوان بازتاب و واکنش‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت که در نهایت منجر به توبیخ وی از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد. روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما نیز در این رابطه اعلام کرد: «تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سال‌هاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.»


پیمان طالبی نیز به خبر توبیخ خود واکنش نشان داد و با کنایه در یک استوری نوشت: «گُنَه کرد در بلخ، آهنگری، به شوشتر زدند گردنِ مسگری». وی همچنین در اجرای بعدی خود در برنامه «طبیب» پس از توبیخش باحالی متفاوت و کنایه‌های فراوان جلوی دوربین رفت و گفت: «ماسک بزنیم تا دهانمان بسته بماند.»


کاربران بسیاری از این مجری جوان حمایت کردند و خوشحالند که بلاخره کسی حرف دل آنها را زد. اما این کاربران متاسف هستند از اینکه این کنایه‌ها و اعتراضات راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران همچنان با مشکلاتی که همیشه وجود داشته، زندگی می‌کنند ضمن اینکه بر این عقیده‌اند تا زمانی که بیماری کرونا برای برخی سودآور است این وضعیت همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن