آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 برای برخی از گوشی‌های شیائومی عرضه شد


آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 برای برخی از گوشی‌های شیائومی عرضه شد

گجت نیوز شیائومی انتشار آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5  را برای برخی از مدل‌های پریمیوم سری می و ردمی آغاز کرده است. کاربران چینی هم‌اکنون می‌توانند MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت کنند. شیائومی هفته گدشته در خلال رویداد معرفی می میکس 4 از نسخه بهبود یافته رابط کاربری می یو آی 12.5 با نام MIUI... نوشته آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5...

شیائومی انتشار آپدیت نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 را برای برخی از مدل‌های پریمیوم سری می و ردمی آغاز کرده است. کاربران چینی هم‌اکنون می‌توانند MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت کنند.

شیائومی هفته گدشته در خلال رویداد معرفی می میکس ۴ از نسخه بهبود یافته رابط کاربری می یو آی ۱۲.۵ با نام MIUI 12.5 Enhanced Edition رونمایی کرد و اعلام کرد که این آپدیت را از ۲۲ مرداد ماه برای سری اول گوشی‌های واجد شرایط منتشر خواهد کرد.

حالا شرکت چینی به وعده خود عمل کرده و آپدیت جدیدترین نسخه MIUI را برای برخی از گوشی‌های بالارده خود منتشر کرده است. آپدیت Enhanced Edition باعث اضافه شدن ویژگی جدیدی به گوشی شما نخواهد شد و بیشتر باعث بهینه‌تر شدن عملکرد دستگاه می‌شود.

شیائومی پیش‌تر اعلام کرده بود که این آپدیت را برای ۱۲ مدل از گوشی‌های سری Mi و Redmi عرضه خواهد کرد و تا به این لحظه می میکس ۴، می ۱۰ پرو، می ۱۰S، ردمی کی ۴۰، ردمی کی ۳۰ پرو و ردمی K30S اولترا این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

البته این آپدیت تنها برای نسخه‌های چینی گوشی‌های فوق عرضه شده است و احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه آن برای مدل‌های جهانی نیز خواهیم بود. علاوه بر این شیائومی در حال کار روی بیلد‌های جدید MIUI بر پایه اندروید ۱۲ است و تایید کرده است که تا آخر سال جاری میلادی رابط کاربری MIUI 13 را منتشر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی