کشف کارگاه تولید شیره تقلبی در شهر آجین


کشف کارگاه تولید شیره تقلبی در شهر آجین

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از کشف کارگاه تولید شیره تقلبی در شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان این شهرستان خبر داد.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:طی عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج)_بازرسان اداره صمت و پلیس اطلاعات در بازرسی و نظارت در سطح شهرستان یک واحد کارگاه تولید شیره تقلبی با هماهنگی دادستان شهر شناسایی و کشف و چندین تن شیره تقلبی توقیف شد.

وی افزود:با کشف این واحد تولیدی که در منزل مسکونی قرار داشت کارگاه فوق پلمپ و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد.

حیدری با بیان اینکه کشف کارگاه تقلبی شیره انگور به عنوان دومین کشف کارگاه تقلبی از ابتدای سال تاکنون در شهرستان بوده است، تصریح کرد:در اوایل سال جاری نیز یک کارگاه در یک منزل مسکونی که اقدام به تهیه و تولید کره حیوانی تقلبی با روغن مایع می‌کرد شناسایی و کشف شده بود که در شناسایی این موارد تخلف سربازان گمنام امام زمان از نقش ارزنده‌ای برخوردار بوده اند.

وی در ادامه از کاهش ۲۰ درصدی تولید فرش دستباف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته قالیبافان اسدآبادی ۳۰ متر فرش دستباف تولید کردند که در مقایسه با سال قبل خود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

حیدری شیوع کرونا و گرانی مواد اولیه و مصالح فرش دستباف را از مهمترین دلایل کاهش تولید فرش دستباف این شهرستان در سال گذشته برشمرد و افزود: میزان دار قالی شهرستان نیز در سال گذشته به نسبت سال ما قبل خود با ۱۰ درصد کاهش همراه بوده است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد اضافه کرد: شهرستان اسدآباد در مجموع دارای تعداد ۵۰۰۰هزار نفر بافنده فرش دستباف است که از این تعداد پنج درصد بیمه هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج