سرمربی گیتی پسند اصفهان: تیم ما مقابل فرش آرا مشهد، حاکم میدان بود


سرمربی گیتی پسند اصفهان:  تیم ما مقابل فرش آرا مشهد، حاکم میدان بود

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: مقابل تیم فرش آرا مشهد بازی خوبی ارائه کردیم و حاکم میدان بودیم.

به گزارش ایرنا، محمد کشاورز، عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فرش آرا افزود: بازی خوبی بود و از ابتدا تا پایان این دیدار، بازی در دست تیم ما بود.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی ارایه کردند و توپ هایمان گل شد ، از بازیکنانم راضی هستم که تلاش کردند و نتیجه خوبی هم رقم خورد.

وی با اشاره به لغو دیدارهای هفته آینده توسط سازمان لیگ گفت: ما تابع سازمان لیگ هستیم بدلیل برنامه ریزی بهتر اگر زودتر لغو بازی ها اعلام شود بهتر است ، هرچند دوستان در سازمان لیگ بهترین راه حل ها را انجام می دهند.

کشاورز با بیان اینکه با سرو صدا روی نیمکت مخالف هستم، افزود: هر ۲ تیم در این دیدار به داوری معترض بودند با این حال برخی مواقع فشار بازی بالاست.

وی در مورد زدن پنج گل این دیدار توسط سعید احمد عباسی گفت: این بازیکن جوان یکی از ستاره های فوتسال ایران است که نسل آینده تیم ملی را این بازیکنان خواهند ساخت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند و فرش آرا از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار، تیم گیتی پسند بازی هجومی را به نمایش گذاشت و توانست در یک بازی هوشمندانه و برتر ۶ گل به نماینده مشهد بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی