سرمربی تیم فرش آرا مشهد: فشار زیادی روی بازیکنانم بود


سرمربی تیم فرش آرا مشهد: فشار زیادی روی بازیکنانم بود

اصفهان -ایرنا- سرمربی تیم فرش آرا مشهد گفت: در دیدار با گیتی پسند اصفهان، فشار روحی زیادی بدلیل بیماری کرونا روی بازیکنانم بود که بر عملکرد آنها در زمین تاثیر گذاشت.

به گزارش ایرنا، مجید مرتضایی، عصر یکشنبه پس از شکست ۶ بر صفر تیمش مقابل گیتی پسند در نشست خبری افزود: وضعیت بیماری کرونا در مشهد خوب نیست و خانواده برخی از بازیکنان ما درگیر این بیماری هستند که این موضوع روی بازی آنها از نظر روحی و روانی تاثیر گذاشت.

وی گفت: به همین خاطر ۲ مربی خود را بدلیل اینکه خانواده هایشان کرونا گرفته اند نتوانستیم با تیم به اصفهان بیاوریم.

مرتضایی با بیان اینکه این دیدار تا پنج دقیقه پایانی پایاپایی پیش می رفت، اظهار داشت: بازیکنان ما موقعیت های زیادی وقتی ۲ بر صفر عقب بودیم ایجاد کردند که فداکاری بازیکنان گیتی پسند در ۲ صحنه باعث جلوگیری از گل شدن آنها شد.

وی افزود: با این وجود، فشار بازی آنقدر زیاد بود که بازی به نفع گیتی پسند پیش رفت.

سرمربی فرش آرا گفت: بعد از گل های گیتی پسند، بازیکنان ما به لحاظ روانی ور وحی افت کردند.

وی با بیان اینکه تیم ما سال گذشته گیتی پسند را در اصفهان شکست داده بود، افزود: امروز روز ما نبود و از همه بازیکنانم در این دیدار تشکر می کنم.

مرتضایی همچنین از سازمان لیگ بدلیل لغو بازی های هفته آینده بخاطر شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی در مورد داوری بازی نیز گفت: امروز داوری چند موقعیت صدردرصد را را برای ما نگرفت و باعث شد در همان زمان، بازی از دست ما خارج شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند و فرش آرا از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار، تیم گیتی پسند بازی هجومی را به نمایش گذاشت و توانست در یک بازی هوشمندانه و برتر ۶ گل به نماینده مشهد بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!