ادامه همکاری پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا


ادامه همکاری پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا

برند پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا تا سه سال آینده همچنان به همکاری خود ادامه خواهند داد.

بنابر اخبار جدید، به‌تازگی مشخص شده است که پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا تا سال ۲۰۲۴ به همکاری تجاری‌شان ادامه خواهند داد. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، همکاریِ مذکور قدمتی بیست‌ساله دارد. بدین‌ترتیب و بر‌‌اساس تداوم این همکاری، سونی به اعلام بهترین بازیکن مسابقه و بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا و پشتیبانی از بخش بازی لیگ قهرمان اروپا شامل بخش‌های فوتبال فانتزی و پیش‌بینی مسابقات ادامه خواهد داد. بخش‌های مذکور برای پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ دردسترس قرار دارند.

اریک لمپل، یکی از اعضای اصلی بخش بازاریابی سونی، درباره ادامه همکاری با لیگ قهرمانان اروپا گفت: «ما با عرضه تجربه‌های فوتبالی منحصر‌به‌فرد به جامعه طرفداران پلی استیشن در سرتاسر جهان، از رابطه‌ای قوی و مبتنی‌‌بر همکاری با لیگ قهرمانان اروپا در ۲۳ سال گذشته لذت برده‌ایم. فوتبال بخشی جدانشدنی از دی‌ان‌ای پلی استیشن است و می‌دانیم بسیاری از گیمرهای ما به‌اندازه خودمان برای فوتبال شوق دارند.»

ادامه همکاری پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا

گای لارنت اپستین، مسئول بازاریابی یوفا، نیز در‌این‌باره گفت: «پلی استیشن بیش از ۲۳ سال شریک ارزشمندی برای لیگ قهرمانان اروپا بوده است؛ در‌نتیجه خوشحالیم که می‌توانیم تمدیدی سه‌ساله‌ برای همکاری‌مان را جشن بگیریم. همکاری‌های طولانی‌مدت یوفا با برندهای نوآورانه‌ای مانند پلی استیشن در زمینه تبلیغِ رقابت‌ها‌ به‌صورت جهانی و به‌خصوص [تبلیغ این رقابت‌ها] در فضای دیجیتال، برای یوفا ارزشمند هستند؛ در‌نتیجه با ورود به دوره‌ای جدید از لیگ قهرمانان اروپا، به ادامه‌ همکاری‌مان [با پلی استیشن] تمایل داریم.»

همان‌طورکه حتما می‌دانید، لیگ قهرمانان اروپا یکی از رقابت‌های فوتبالی بزرگ‌ و مهم‌ جهان است که سالانه برگزار می‌شود. قهرمان‌ها و تیم‌های برتر لیگ‌های معتبر اروپایی هر‌ساله در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. گفتنی است قوانین و فرمت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۲۴ دستخوش تغییراتی فراوانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید