سرپرست فرمانداری ملکشاهی معرفی شد


سرپرست فرمانداری ملکشاهی معرفی شد

ایلام - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی در آیینی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام معرفی شد.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار ایلام روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ملکشاهی افزود: ملکشاهی، شهرستان نوپایی است و علیرغم خدمات ارزشمند نظام مقدس در این دیار نیازمند توجه و اهتمام ویژه مسئولین استانی و کشوری است و توسعه زیرساخت ها و همه جانبه آن باید در اولویت کاری باشد.

الیاس فتاحی ادامه داد: گردشگری از ظرفیت های مهم شهرستان ملکشاهی است که می تواند با توسعه این پتانسیل باعث توسعه و اشتغال پایدار ایجاد کرد که گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: با حضور نهادهای خدمت رسان همچون بنیاد مستضعفان و علوی کارهای عمرانی و توسعه پذیر در ملکشاهی انجام شده و حضور آقای مخبر در معاونت ریاست جمهوری می تواند نگاه ویژه دولت را به این شهرستان نوپا معطوف دارد.

فتاحی با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی مردم ملکشاهی در انتخابات تاکید کرد: مردم این دیار به انقلاب، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد و ارادت خاصی دارند و خدمت کردن در این شهرستان و رفع مشکلات مردم یک وظیفه است، مردم این دیار بر گردن دولتمردان حق بزرگی دارند و خدمت به مردم ولایت مدار و شهیدپرور ملکشاهی توفیق بزرگی است.

وی ادامه داد: مردمان این دیار همانطور که در دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز حماسه آفرین بودند در مقاطع حساس انقلاب نیز همچون انتخابات همواره پیشگام و پیشتاز بوده و هستند.

وی با بیان اینکه خدمت در این دیار مقدس افتخار و توفیق معنوی دارد، گفت: طی سالهای گذشته تلاش‌های ارزنده ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه منطقه انجام گرفته که جای تقدیر دارد.

معاون استاندار ایلام افزود: یکی از مسایل جدی امروز بحث مقابله با اپیدمی کرونا است که لازم است همه مردم و مسولان با وحدت و همدلی و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا از این بحران بزرگ عبور کنیم.

در این مراسم آقای نجف پورافشار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی و از خدمات محمد تاسمه فرماندار سابق قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...