82 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد


82 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) لرستان گفت: 82 هزار وعده غذای گرم آماده شده در 110 آشپزخانه طرح اطعام حسینی از ابتدای محرم تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا "جلال شیخ پور" یکشنبه شب با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: در طرح اطعام حسینی با ایجاد آشپزخانه ها،غذای نذری طبخ و بین نیازمندان استان توزیع می شود و تاکنون بیش از ۱۱۰آشپزخانه با همت دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در طرح احسان حسینی نیز تا کنون بیش از ۱۲هزار بسته معیشتی و بیش از ۷ هزار و ۵۰۰بسته بهداشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات مردمی از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در استان اجرا و پیش بینی می‌شود در این راستا ۳۲۰ هزار وعده غذای گرم، ۱۵ هزار سبد بهداشتی و ۳۴ هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان توزیع شود.

وی گفت: خیران می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ و شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر