دستگاه قضایی با قاچاق احشام در آذربایجان‌غربی برخورد جدی می‌کند


دستگاه قضایی با قاچاق احشام در آذربایجان‌غربی برخورد جدی می‌کند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به برخورد جدی دستگاه قضا با قاچاق احشام، گفت: دستگاه قضایی استان در کنار دستگاهای مربوطه بوده و آنها در حمایت قاطع هستند و اجازه نخواهیم داد مایحتاج مردم به بهای کم از کشور خارج شود.

ناصر عتباتی روز دوشنبه در نشست هماهنگی تعیین تکلیف احشام مکشوفه قاچاق، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی آذربایجان غربی که در دستور کار قرار دارد، مبارزه با پدیده قاچاق است.

وی افزود: در بحث کشفیات قاچاق یکی از مشکلاتی که وجود دارد سرعت در تعیین تکلیف این اقلام بالاخص احشام است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این جلسه به منظور هماهنگی بین ارگانهای مرتبط در تعیین تکلیف اقلام مکشوفه و واریز وجوه آن به عنوان بیت المال به خزانه کشور تشکیل شده است.

عتباتی بیان کرد: امیدواریم نتایج این نشست باعث تسهیل در این مساله شود.

وی ادامه داد: قاچاق احشام در این برهه از زمان امنیت اقتصادی آذربایجان غربی را تهدید می کند ومرزبانان ومرزداران غیور استان به جد در این موضوع ورود کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، در این نشست هر یک از مسوولان ارگانهای ذیربط در بحث تعیین تکلیف احشام قاچاق اعم از فرماندهی قرارگاه شهید بروجردی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، فرماندهی مرزبانی، سازمان اموال تملیکی، سازمان تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و نیروی انتظامی به بیان مشکلات و راهکارهای خود در مورد موضوع جلسه پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر