همراهی اصناف گرگان با محدودیت‌های کرونایی


همراهی اصناف گرگان با محدودیت‌های کرونایی

در نخستین روز وضع محدودیت‌های کرونایی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، اصناف گرگانی همراهی خوبی دارند.

با اوج‌گیری کرونا و به رنگ قرمز و سیاه درآمدن وضعیت بسیاری از شهرهای کشور، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز تا شنبه هفته آینده محدودیت‌هایی در سطح کشور اجرایی شده است.

مشاغل گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ طی این مدت مجاز به فعالیت نیستند و تنها مشاغل ضروری در گروه شغلی ۱، آن هم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام به فعالیت کنند.

مشاهدات میدانی خبرنگاران ایسنا در سطح شهر گرگان مرکز استان گلستان نشان می‌دهد که اصناف در نخستین روز اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی همراهی خوبی داشتند.

فرماندار گرگان روز گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گفت که اکیپ‌های نظارتی اصناف، تعزیرات، بهداشت و اماکن نیروی انتظامی در تعطیلات پنج روزه پیش روز، بر رعایت تعطیلی مشاغل گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ نظارت می‌کنند و هر مغازه‌ای در این گروه‌های شغلی که باز بود را بدون استثناء به مدت دو هفته پلمب می‌کنند.

معاون دادسرای مرکز استان هم در این جلسه گفت که در برخورد با اصناف متخلف باید بدون تبعیض انجام شود و در اعمال پلمب نباید بین مغازه بزرگ یا کوچک فرقی قائل شد.

سلیمانی از ضابطان و بازرسان اصناف خواست که مغازه‌هایی که نسبت به عدم رعایت پروتکل‌ها پافشاری می‌کنند را با لغو پروانه کسب و یا قطع آب و برق جریمه کنند.

مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها گروه شغلی یک شامل واحدهای صنفی مرتبط با سلامت و تأمین مایحتاج عمومی مردم از جمله داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز خدمات عمومی و واحدهای تولید و توزیع‌کننده مواد لبنی و پروتئینی مجاز به فعالیت هستند.

همراهی اصناف گرگان با محدودیت‌های کرونایی

همراهی اصناف گرگان با محدودیت‌های کرونایی

همراهی اصناف گرگان با محدودیت‌های کرونایی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی