معرفی آکورا NSX تایپ S


نسل دوم سوپراسپرت معروف و محبوب هوندا یعنی NSX پس از گذشت بیش از یک دهه در می سال 2016 به‌جهان معرفی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسل دوم سوپراسپرت معروف و محبوب هوندا یعنی NSX پس از گذشت بیش از یک دهه در می سال 2016 به‌جهان معرفی شد.

معرفی آکورا NSX تایپ S

این سوپراسپرت به‌لحاظ طراحی بدنه، خودرویی آیرودینامیک و سیال است که با نشانه‌های جدید طراحی، جذاب و اسپرت به‌نظر می‌رسد. سرانجام کمپانی آکورا از نخستین نسخه ویژه سوپراسپرت NSX با نام NSX Type S رونمایی کرد. خودرویی که قرار است تنها 350 دستگاه از آن ساخته شود. از نظر ظاهری تایپ S دارای دهانه بزرگ‌تر جلوپنجره‌ای به‌منظور بهبود خنک‌کنندگی موتور است.

معرفی آکورا NSX تایپ S

همچنین می‌توان به‌اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب که همگی از جنس فیبرکربن هستند نیز اشاره کرد. یک دیفیوزر فیبرکربنی در قسمت عقب خودرو (که به‌نسخه مسابقه‌ای NSX GT3 شبیه است) نیز به‌آن اضافه شده است. با حرکت به‌سمت داخل کابین، شاهد استفاده از چرم آلکانترا در کنار لوگوهای NSX و تایپ S هستیم. آکورا NSX تایپ S به‌یک پیشرانه 3.5 لیتری شش‌سیلندر با آرایش وی‌شکل تویین‌توربو مجهز است و حداکثر قدرتی برابر با 600 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 668 نیوتون‌متر تولید می‌کند. البته این قدرت و گشتاور تولیدی به‌میزان 27 اسب‌بخار و 22 نیوتون‌متر در مقایسه با نسخه استاندارد افزایش یافته است و براساس آنچه کمپانی آکورا اعلام کرده است، تغییرات در پیشرانه بنزینی و الکتریکی منجر به‌این شده است که راندمان این سوپراسپرت نسبت به‌گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

معرفی آکورا NSX تایپ S

همچنین در بخش انتقال قدرت، گیربکس 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه قدرت را به‌چهارچرخ انتقال می‌دهد و قیمت NSX تایپ S برابر با 169 هزار و 500 دلار است. از سوی دیگر مشتریانی که به‌دنبال عملکرد بهتر هستند می‌توانند نسخه تایپ S را که از وزن کمتری برخوردار است، با قیمت 182 هزار و 500 دلار انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی