آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022


آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

تویوتا کانالی مخصوص نسل جدید لندکروزر 300 در یوتیوب افتتاح کرده است. متأسفانه این کانال فقط به زبان ژاپنی محتوای خود را منتشر می‌کند اما با این وجود تماشای برخی از محتواهای آن کاملاً ارزش دارد. به تازگی تست‌های آفرود متنوعی از این قدبلند دوست‌داشتنی در دسترس طرفداران قرار گرفته و آن‌گونه که مشخص شده، … The post آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر...

تویوتا کانالی مخصوص نسل جدید لندکروزر ۳۰۰ در یوتیوب افتتاح کرده است. متأسفانه این کانال فقط به زبان ژاپنی محتوای خود را منتشر می‌کند اما با این وجود تماشای برخی از محتواهای آن کاملاً ارزش دارد. به تازگی تست‌های آفرود متنوعی از این قدبلند دوست‌داشتنی در دسترس طرفداران قرار گرفته و آن‌گونه که مشخص شده، پلتفرم جدید لندکروزر باعث شده این خودرو در عبور از مسیرهای سرسخت چابکی بیشتری داشته و از نظر تکنولوژی نیز بهبودهای قابل‌توجهی پیدا کند.

آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

اگرچه پریدن از رمپ و مانور در شن و ماسه خیلی بازگو کننده توانایی‌های واقعی لندکروزر نیست اما در این ویدئو می‌توانیم عملکرد مدل پرچم‌دار GR اسپورت در مسیرهای صعب‌العبور را تماشا کنیم. این نسخه از لندکروزر بیشترین تمرکز را روی آفرود دارد چراکه تنها مدلی است که از سیستم تعلیق دینامیک جنبشی با کنترل الکترونیکی E-KDSS سود می‌برد. این خودرو همچنین دارای قفل‌های دیفرانسیل الکترونیکی در جلو و عقب بوده و سیستم تعلیق تطبیقی آن نیز ارتقا یافته است.

آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

غوطه‌وری در آب‌های عمیق و عبور از روی صخره‌ها کار راحتی برای نسل جدید لندکروزر بوده و تماشای تلاش زیاد این خودروی فریم نردبانی در عبور از مسیرهایی که برخی شاسی بلندهای مطرح در آن چالش خواهند داشت جذاب است. نسل جدید تویوتا لندکروزر درست همانند مرسدس G کلاس که همچون همیشه یک آفرودر قلدر بوده و درعین‌حال از ویژگی‌های لوکس سود می‌برد محصولی رضایت‌بخش بوده و فرمول موفقیت‌آمیز قبلی را خیلی تغییر نداده است.

آفرود با نسل جدید تویوتا لندکروزر 2022

باید گفت نسل جدید لندکروزر ۲۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از نسل قبلی بوده و استحکام فریم آن ۲۰ درصد افزایش یافته و مرکز ثقل نیز اندکی پایین‌تر آمده است. ۶ حالت رانندگی مختلف نیز وجود داشته و مانیتور چند سطحی نیز از ۴ دوربین تشکیل شده و همه‌چیز در اطراف خودرو را به راننده نشان می‌دهد.

تویوتا جدای از عرضه نسل جدید LC300 اقدام به ارتقای LC70 در سال ۲۰۲۲ خواهد کرد. سری ۷۰ مشهور از ویژگی‌های ایمنی بیشتر سود خواهد برد. ژاپنی‌ها همچنین قطعات مدل کلاسیک سری ۴۰ از جمله پیشرانه و اگزوز را نیز دوباره تولید خواهند کرد. بخش لوکس تویوتا یعنی لکسس نیز کارهای نهایی روی نسل جدید LX را انجام می‌دهد و انتظار می‌رود این خودرو هم اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده رونمایی شود.

LC300 یک استارت عالی برای تویوتا در برآورده ساختن تقاضای زیاد مشتریان است. گفته می‌شود لیست انتظار برای این خودرو به یک سال رسیده است. لندکروزر جدید وارد آمریکا نخواهد شد و احتمالاً در اروپا هم به تعداد محدود دیده خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!