فیلم دست درازی به الناز شاکردوست و فریادهای این بازیگر زن


فیلم دست درازی به الناز شاکردوست و فریادهای این بازیگر زن

الناز شاکردوست بازیگر شناخته شده کشورمان در یکی از اکران‌های مردمی فیلمش دچار حاشیه شد.

فیلم دست درازی به الناز شاکردوست و فریادهای این بازیگر زن

 

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن ها می گذراند. بـه طور کلی الناز شاکردوست کمتر در اذهان عمومی دیده می شود. الناز شاکردوست فردی خانواده دوست است.
به گزارش رکنا، در ویدئویی که منتشر شده، به نظر می‌رسد یکی از هواداران مرد شاکردوست، او را لمس کرده که همین مسئله باعث عصبانیت شدید وی شده است. الناز شاکردوست فریاد می‌زند: چرا به من دست زدی؟!

توهین الناز شاکردوست به مردم بلوچستان

وقتی شاکردوست از توهین فراستی به مردم بلوچستان هم خشمگین می‌شود.مسعود فراستی در یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی «هفت» در حالی که به انتقاد از این فیلم پرداخت، از یک طایفه ریشه‌دار بلوچستان نیز با صفت و لفظی نامناسب یاد کرد.

الناز شاکردوست از آن‌چه توهین به مردم سیستان و بلوچستان در برنامه تلویزیونی «هفت» می‌داند، عصبانی شد و تاکید کرد صداوسیما و مسئولان این برنامه باید جوابگوی بی‌حرمتی به این مردم مهربان و اصیل باشند.

الناز شاکردوست با انتشار تصویری از خود در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در اینستاگرام، درباره مردم بلوچستان نوشت: «بلوچ اصیله بلوچ مهربونه! ندیدی چطور از دار دنیا یه گوسفند داشتند، برای ما گذاشتن رو آتییش؟! (بخشی از دیالوگ فائزه در فیلم ماه!) بلوچ لعنتی نیست، صداوسیما و برنامه هفت باید جوابگوی این بی‌حرمتی به مردم سیستان و بلوچستان و طایفه محترم ریگی باشد.»

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 
حجم ویدیو: 3.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی