ظرفیت پذیرش بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد


ظرفیت پذیرش بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: بیماران مبتلا به کرونا برای پیگیری درمان خود می توانند به سایر بیمارستان های پذیرش دهنده کرونا با اولویت نزدیکترین مرکز درمانی به محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر تمام بیمارستان های اهواز به جز سه بیمارستان بقایی ۲، سوانح و سوختگی و سلامت اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا می کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به روند افزایشی بیماری، از مردم درخواست داریم در خانه بمانند و از حضور در تجمع و نشست های خانگی پرهیز کنند.

وی افزود: با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان خوزستان از شهروندان انتظار داریم عادی انگاری را کنار گذاشته و مراقب سلامت خود باشند.

۴۰ فوتی کرونایی در خوزستان

مردانی همچنین در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: روز گذشته ۴۰ فوتی کرونایی در خوزستان داشتیم که نشان می دهد بحران تمام شهرها را فرا گرفته است.

وی افزود: روزهای سیاهی بر استان خوزستان و کادر درمان حاکم است اما همچنان شاهد تجمع مرگبار هستیم.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ادارات و تمامی مشاغل به غیر از گروه یک از ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل بوده همچنین سفرهای بین استانی از ۲۴ مرداد تا پنج شهریور ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا