تبیین اهداف و آرمان های قیام اباعبدالله الحسین(ع) محور فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا


تبیین اهداف و آرمان های قیام اباعبدالله الحسین(ع) محور فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا

حجت الاسلام صادقی فر گفت: تبیین اهداف و آرمان های قیام اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان محور فعالیت های کانون امام علی(ع) نکاست و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم داشت.

حجت الاسلام «حسین صادقی فر » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امام حسین(ع) فرمودند: " اصلاح امور جدم یکی از مهمترین اهداف قیام عاشورا بوده است" و در این راستا همه ما وظیفه داریم در اصلاح امور جامعه تلاش کنیم.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: امروز تلاش برای ایجاد اصلاح و آبادانی در بخش های مختلف در حوزه اقتصادی، فرهنگی و مدیریت جامعه نیازمند مهمی است که احساس می شود و نباید نادیده گرفته شود و در این راستا باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: محرم، فرصت بی‌نظیری برای تربیت جوانان است و مساجد و کانون های مساجد مهمترین مکان برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی است که باید با رعایت دستور العمل های بهداشتی در این بخش بیش از گذشته تلاش شود.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: اهداف و آرمان های قیام اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان محور فعالیت های کانون امام علی(ع) نکاست و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم داشت.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: محدودیت‌هایی که کرونا در جامعه ایجاد کرده عاملی شده تا فعالیت کانون مساجد همچون سالیان گذشته در جامعه قابل اجرا نباشد؛ اما ما بیکار ننشسته ایم و با فعالیت در فضای مجازی در این بخش تلاش داریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) برپایی نماز و نهادینه کردن دین وعدالت در جامعه بود؛ یادآور شد: باید در کنار همه انس و الفتی که با هم داریم و با وحدت و انسجام در کنار هم زندگی می کنیم اقامه نماز اول وقت به عنوان یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) در دستور کار بوده و همه ما برای اقامه نماز ظهر عاشورا با رعایت دستور العمل بهداشتی اهتمام داشته باشیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403