مدل جدید پورشه ماه آینده در مونیخ رونمایی می‌شود


مدل جدید پورشه ماه آینده در مونیخ رونمایی می‌شود

شرکت اشتوتگارت اعلام کرد پورشه اولین خودروی مفهومی آینده نگر خود را در 6 سپتامبر رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار؛ شرکت اشتوتگارت در توئیتر خود یک تصویر از خودروی جدید پورشه منتشر کرد و نوشت: "اولین نمایش جهانی یک خودروی مفهومی آینده نگر". البته این شرکت فقط درباره خصوصیات چراغ‌های جلو و عقب پرده برداشت و هنوز جزئیات بیشتری درباره قابلیت‌های این خودروی جدید ارائه نکرده است. براساس گزارش‌ها پورشه، خودروی جدید خود را در اولین نمایشگاه جهانی خودروهای مفهومی مونیخ در 6 سپتامبر2021 رونمایی می‌کند.

قابلیت‌های پورشه جدید چیست؟

چراغ‌های جلوی LED این خودرو دارای طراحی متمایزی هستند؛ که قبلاً در هیچ پورشه‌ای دیده نشده بودند. اصطلاح "خودروی مفهومی" نشان می‌دهد که این مدل به جای پیش نمایش دقیق یک خودروی تولیدی آینده، نوعی طراحی آینده نگرانه است. گفته شده مفهوم خودروی آینده نگر بدین معناست که به طور حتم الکتریکی خواهد بود. پورشه قبلاً خودروی لوکس Taycan را به عنوان اولین EV خود راه اندازی کرده است . طبق گزارشات، پورشه در حال حاضر بر روی یک Macan SUV کار می‎کند که احتمالا قرار است فقط به صورت برقی کار کند.

مدل جدید پورشه ماه آینده در مونیخ رونمایی می‌شود

بر اساس گزارش‌ها پیش از این پورشه خودروی Taycan Cross Turismo را طراحی کرده بود. این خودرو برای کنترل بهتر در جادهای ناهمواره مدل CUV را به راننده ارائه می‌دهد؛ افزون بر این توسعه دهندگان پورشه سیستم تعلیق خودروی Taycan Cross Turismo را در مقایسه با مدل‌های قبلی این خودرو تغییر و به همین علت فاصله خودرو با زمین را افزایش دادند. همچنین ظرفیت بار این خودرو در مقایسه با مدل قبلی خود(سدان) بهبود یافته است. طبق گزارشات اتوکار، این خودرو اولین پورشه الکتریکی است.

بیشتر بخوانید

رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت