حالت جدیدی به بازی فورتنایت اضافه شد


حالت جدیدی به بازی فورتنایت اضافه شد

این روزها Fortnite یکی از داغ‌ترین بازی‌های حال حاضر به حساب می‌آید. سازنده این بازیِ بسیار پرطرفدار، به تازگی mode جدیدی را به آن اضافه کرده است. کمپانی Epic سازنده Fortnite به تازگی یک حالت جدید به نام Impostors را وارد بازی کرده است. برای پیاده کردن این حالت بازی از قالب موفقیت‌آمیز بازی Among […] نوشته حالت جدیدی به بازی فورتنایت اضافه شد...

کمپانی Epic سازنده Fortnite به تازگی یک حالت جدید به نام Impostors را وارد بازی کرده است. برای پیاده کردن این حالت بازی از قالب موفقیت‌آمیز بازی Among Us الهام گرفته شده است.

حداکثر 10 نفر می‌توانند حالت بازی Impostors جدید را به طور همزمان بازی کنند که به دو گروه agents و impostors تقسیم می‌شود.

8 مامور برای به ثمر رساندن نقشه جدید انتخاب شده‌اند. دو impostors با حذف عوامل و خرابکاری، قصد اختلال در کار مامورین را دارند. همچنین می‌توانید بازیکنان را به طور تصادفی در اطراف نقشه دور زده و همه را به موز تبدیل کنید.

حالت جدیدی به بازی فورتنایت اضافه شد

بازی در یک مکان جدید اتفاق می‌افتد که به درستی پارانویای کلاستروفوبیک را القا می‌کند. این باعث می‌شود بازی بسیار سرگرم کننده باشد.

در طول هر راند بازی، بازیکنان دور هم جمع می‌شوند تا در مورد افرادی که فکر می‌کنند مخفیانه علیه عوامل کار می‌کنند، تصمیم‌گیری و رای‌گیری کنند.

اگر دوستان شما اهل این بازی نیستند، می‌توانید از درون بازی گروهی را انتخاب کنید و با آنها به بازی ادامه دهید. اگرچه لذت این بازی‌ها به آن است که شما با کسانی که آنها را می‌شناسید، بازی کنید.

چت صوتی عمومی در این حالت جدید خاموش است. بازیکنان می‌توانند از طریق چت باکس با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا به افرادی که فکر می‌کنند در گروه نفوذ کرده‌اند، رای مخالف دهند.

هنوز زود است بگوییم آیا حالت Fortnite’s Among Us محبوب می‌شود یا اینکه چه مدت این حالت ادامه خواهد داشت. اما با توجه به اینکه بازی Fortnite هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی های جهان است، افزودن حالت جدید به بازی شبیه افزودن خامه روی کیک است.

این 2 بازی جز بهترین بازی های اندروید 2021 محسوب می‌شوند و بازی در این سبک بسیار جذاب خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند