رفتار زشت امیر تتلو با دوست دختر دیوانه تر از خودش ! + فیلم


رفتار زشت امیر تتلو با دوست دختر دیوانه تر از خودش ! + فیلم

رکنا : امیر تتلو هرازگاهی با دخترها در ترکیه به رفتارهای زشت دست می زند و متاسفانه آنقدر در منجلاب فساد فرو رفته است که امیدی به رهایی اش نیست..

امیر تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه است. خالکوبی های عجب امیرتتلو سوژه رسانه ها شده بود. امیر تتلو هرازگاهی در اینستاگرام رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد. امیر تتلو به لاک زدن هم می پردازد. فیلمی از امیر تتلو در کنار دوست عاطفی اش منتشر شد.

امیر تتلو و ارتباط با دختران

امیر تتلو چهره عجیبی است و البته عجیب بودن تتلو فقط به چهره اش محدود نمی شود و این خواننده پرطرفدار رفتارهای عجیب و غریبی هم دارد.

تتلو که در اینستاگرام با دختران زیادی ارتباط دارد و هرازگاهی با آن ها در ترکیه حضوری هم معاشقه می کند در یک ویدیو که با تازگی منتشر کرده به جای اینکه دوست دخترش لاک زده باشد او ناخن هایش را لاک زده و در حال خودنمایی است.

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا می برد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

رفتار زشت امیر تتلو با دوست دختر دیوانه تر از خودش ! + فیلم

او همچنین می خواهد بازهم بیش از این لاک بزند. «تازه دستامو میخوام تتوهاشو ترمیم کنم و هرکدوم از انگشتامو یه رنگ از پرچم رو بندازم بک گراندش و لاک هر انگشت هم رنگ بکگراندش بشه.»

مراسم اهدای لاک تتلو چیست؟

تتلو لاک های خود را خیلی دوست دارد ولی به کسی که برای او نیوفیس بیاورد لاک اهدا می کند. جالب اینکه او حتی حاضر نیست لاک های مورد علاقه اش را کادو بدهد!

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
4 11

حجم ویدیو: 606.99K | مدت زمان ویدیو: 00:00:04

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟