شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 793 نفر رسید


شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 793 نفر رسید

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت هفت بیمار کرونایی طی 24ساعت گذشته به 793 نفر رسید.

پرویز یزدان‌پناه شامگاه چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۵۸۸ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که ۳۰۵ بیمار مبتلای قطعی و ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۱۸۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۶۲۱ نمونه تست سریع ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و دنا بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۵۷ هزار نفر بهبود یافته اند.

وی گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمع ها و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید