854 خیر مهابادی حامی ایتام و محسنین هستند


854 خیر مهابادی حامی ایتام و محسنین هستند

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: 854 خیر این شهرستان حامی فرزندان یتیم و محسنین این شهرستان هستند که ماهانه برای آنها مبالغی واریز می‌کنند.

حسین خضری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان تدارک دیده شده که یکی از آنها که مورد استقبال خیران نیز قرار گرفته طرح حمایت از اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر برخوردار بوده اما سرپرست خانواده بنا به دلایل مختلف مانند از کار افتادگی، معلولیت و یا بیماری صعب العلاج قادر به تامین معیشت خانواده نیست، ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هم اکنون ۳۱۹ یتیم و ۵۳۵ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حمایت ۸۵۴ خیر حامی هستند و ماهانه دریافتی دارند.

خضری اضافه کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم و محسنین در مهاباد به طور میانگین ماهیانه بیش یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است که نسبت به میانگین استانی کم تر بوده و در تلاش هستیم با جذب تعداد بیشتر حامیان، میانگین پرداختی افزایش یابد.

وی اظهار داشت: عموم مردم نیکوکار می توانند برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند ضمن اینکه میزان کمک از سوی کمیته امداد امام (ره) تعیین نمی شود بلکه با توجه به اینکه این کمک ها اختیاری و براساس نیّت افراد است، رقم کمک به میزان دلخواه نیکوکار است.

وی بیان کرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می کند و می تواند هر ماه کمک های خود را به حساب این عزیزان واریز نمایند.

پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا