پیکاپ جک T8 با 6 چرخ و سه محور! رندر اختصاصی خودروبانک روی تنها پیکاپ کرمان موتور


پیکاپ جک T8 با 6 چرخ و سه محور! رندر اختصاصی خودروبانک روی تنها پیکاپ کرمان موتور

سال ها پیش با معرفی G63 شش چرخ محرک مرسدس بنز، شرکت های تیونینگ مختلفی دست بکار شدند و تصمیم به طراحی و ساخت ماشین های شش چرخ محرک گرفتند که در این بین می توان به خودروی لندروور دیفندر فلاینگ هانتسمن...

سال ها پیش با معرفی G63 شش چرخ محرک مرسدس بنز، شرکت های تیونینگ مختلفی دست بکار شدند و تصمیم به طراحی و ساخت ماشین های شش چرخ محرک گرفتند که در این بین می توان به خودروی لندروور دیفندر فلاینگ هانتسمن Flying Huntsman و یا دو خودروی فورد F-150 ولوسی رپتور Velociraptor یا شورلت سیلورادو Goliath، از پروژه های شرکت هنسی Hennessey اشاره داشت که هرکدام یک محور دیگر دریافت کرده و تبدیل به خودروهای شش چرخ محرک شدند.

حتی اخیراً شرکت رضوانی هم براساس خودروی معروف شاسی بلند خود یعنی تانک، یک نسخه شش چرخ محرک معرفی کرد و نام آن را هرکول 6x6 گذاشت، اما امروز می خواهیم پروژه متفاوتی را به شما معرفی کنیم و آن هم کی ام سی T8 محصول جدید کرمان موتور خواهد بود که توسط خودروبانک و به صورت رندر دیجیتالی تقویت شده و به یک محور اضافه در عقب مجهز شده است.

در خودروبانک پیش از این خودروهای مختلف داخلی را به صورت گرافیکی تقویت کردیم (مثل جک S5 اسپرت پلاس، آریو RS و یا دنا پلاس پرمیوم) و امروز به سراغ جدیدترین خودروی پیکاپ بازار کشور یعنی KMC T8 رفته ایم تا آن را به یک هیولای تمام عیار تبدیل کنیم. عمده تغییراتی که بر روی این خودرو اعمال شده، مربوط به اضافه شدن محور سوم در کنار محور عقب می شود و به لطف اضافه شدن یک محور دیگر، طول کلی محل بار هم افزایش پیدا کرده و ظرفیت بارگیری اتومبیل به شدت افزایش پیدا کرده است.

پیکاپ جک T8 با 6 چرخ و سه محور! رندر اختصاصی خودروبانک روی تنها پیکاپ کرمان موتورKMC T8

برای بخش فنی هیچگونه تغییراتی پیش بینی نشده و به همین منظور برای تامین نیرو محرکه پیکاپ جک T8 شش چرخ از همان پیشرانه چهار سیلندر بنزینی 2 لیتری استفاده می شود که به لطف سود جستن از پرخوران های توربوشارژر و بهره مندی از انژکتورهای پاشش چند نقطه ای، می تواند خروجی قدرت مطلوبی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به طور دقیق پیشرانه 2 لیتری کی ام سی T8 می تواند در محدوده 5000 دور بر دقیقه، حداکثر خروجی 174 اسب بخاری تولید کند و میزان خروجی گشتاور آن در محدوده 1800 الی 4000 دور بر دقیقه به حداکثر 290 نیوتن متر خواهد رسید که برای نسخه استاندارد کافی به نظر می رسد، اما برای نسخه شش چرخ محرک نیاز به قدرت بیشتری خواهد بود.

پیکاپ جک T8 با 6 چرخ و سه محور! رندر اختصاصی خودروبانک روی تنها پیکاپ کرمان موتورKMC T8

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022