برادرکُشی به خاطر اختلاف مالی در میاندوآب


برادرکُشی به خاطر اختلاف مالی در میاندوآب

باشگاه خبرنگاران نوشت: دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: 2 برادر در این شهر به علت اختلاف مالی با هم درگیر شدند و یکی از آنان با سلاح سرد (چاقو) برادر خود را به قتل رساند.

جهانگیر مسعودی دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اظهار داشت: این ۲ برادر ۲۸ و ۳۲ ساله بودند که براثر این حادثه برادر بزرگتر با ضربه چاقو از ناحیه قلب برادر کوچک خود را مجروح کرد.

وی با بیان اینکه مضروب بلافاصله به بیمارستان فاطمه (س) میاندوآب انتقال یافت، افزود: وی در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گرفت و در ساعات اولیه درگیری از مرگ نجات یافت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب اضافه کرد: متاسفانه مضروب دقایقی پس از عمل جراحی، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و پرونده قتل عمدی در این خصوص تشکیل شد.

مسعودی همچنین با بیان اینکه قاتل در کمتر از نیم ساعت توسط عوامل آگاهی این شهرستان دستگیر شد، گفت: قاتل پس از درگیری با برادرش قصد خودکشی از ساختمان سه طبقه را داشت که با مدیریت فرماندهی پلیس آگاهی و یگان امداد پیشگیری و دستگیر شد.

وی همچنین با قدردانی از ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد این شهرستان، اظهار داشت: ۲ روز پیش نیز در یکی از روستاهای شهرستان باروق یک جوان ۳۲ ساله به علت نوبت‌دهی آب به احشام بر سر آب چشمه به قتل رسید که در این زمینه چهار نفر به ظن قتل دستگیر شدند و تحقیقات برای مشخص شدن متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1546632

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022