شاخ‌به‌شاخ ریماک نِوِرا و تسلا مدل S پلاد


شاخ‌به‌شاخ ریماک نِوِرا و تسلا مدل S پلاد

ریماک نورا پایه‌گذار خودروهای الکتریکی پرفورمنس در آینده است. این خودرو چند روز پیش رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا را بر جای گذاشت و توانست مسافت 400 متر را در عرض 8.58 ثانیه طی کند. نورا در حال حاضر رقبای زیادی ندارد اما یکی از نزدیک‌ترین‌ها می‌تواند تسلا مدل S پلاد باشد. به تازگی درگ … The post شاخ‌به‌شاخ ریماک نِوِرا و تسلا مدل S پلاد...

ریماک نورا پایه‌گذار خودروهای الکتریکی پرفورمنس در آینده است. این خودرو چند روز پیش رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا را بر جای گذاشت و توانست مسافت ۴۰۰ متر را در عرض ۸.۵۸ ثانیه طی کند. نورا در حال حاضر رقبای زیادی ندارد اما یکی از نزدیک‌ترین‌ها می‌تواند تسلا مدل S پلاد باشد. به تازگی درگ تایمز این دو خودرو را در برابر یکدیگر قرار داده تا درگ های جذابی تشکیل شود.

شاخ‌به‌شاخ ریماک نِوِرا و تسلا مدل S پلاد

نورا از چهار پیشرانه الکتریکی با مجموع قدرت ۱۹۱۴ اسب بخار استفاده می‌کند. این خودرو از لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S استفاده کرده و وزن ۲۱۴۶ کیلوگرمی دارد. ریماک محصول خود را با بهای ۲.۴ میلیون دلار عرضه کرده است. تسلا مدل S بسیار کم‌توان‌تر و ارزان‌تر بوده اما هنوز هم با خروجی ۱۰۲۰ اسبی خود ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این خودرو سه پیشرانه الکتریکی داشته اما وزن ۲۱۹۲ کیلویی آن بیشتر از رقیب می‌باشد. تسلا محصول خود را با قیمت ۱۲۴ هزار دلاری عرضه می‌کند. این خودرو نیز به لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S مجهز شده است.

شاخ‌به‌شاخ ریماک نِوِرا و تسلا مدل S پلاد

ریماک در این مسابقه به رکورد قبلی خود نزدیک نشده اما در تمامی مسابقات تسلا را شکست داده است. این دو خودرو در مسابقات به‌طور سورپرایز کننده‌ای پایدار بوده و ریماک مسافت ۴۰۰ متر را با زمان متوسط ۸.۶ ثانیه و سرعت ۲۶۷ کیلومتر در ساعت طی کرده است. تسلا نیز زمان متوسط ۹.۳ ثانیه‌ای و سرعت ۲۴۴ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. ریماک نورا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۹ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب تسلا برابر با ۲.۰۸ ثانیه بوده است.

تفاوت‌های پرفورمنس این دو خودرو در جاده و خیابان خیلی چشمگیر نخواهد بود اما باید اذعان کرد دنیای خودروهای الکتریکی پرفورمنس در حال گرم شدن بوده و در آینده محصولات قدرتمند زیادی در اختیار خریداران خواهد بود.

تماشا در یوتیوب:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی