فروش همهٔ 112 دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید با قیمت 2.6 میلیون دلار


فروش همهٔ 112 دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید با قیمت 2.6 میلیون دلار

لامبورگینی به‌ندرت در فروش مدل‌های تولید محدود و گران‌قیمت خود با مشکل مواجه می‌شود و حتی با اینکه کانتاش LPI 800-4 جدید بر اساس سیان (و در اصل اونتادور) ساخته شده، بازهم برخی کلکسیونرهای بسیار ثروتمند حاضر شده‌اند برای داشتن یک نمونه از آن 2.64 میلیون دلار پرداخت کنند زیرا همهٔ 112 دستگاهی که قرار … The post فروش همهٔ 112 دستگاه لامبورگینی...

لامبورگینی به‌ندرت در فروش مدل‌های تولید محدود و گران‌قیمت خود با مشکل مواجه می‌شود و حتی با اینکه کانتاش LPI 800-4 جدید بر اساس سیان (و در اصل اونتادور) ساخته شده، بازهم برخی کلکسیونرهای بسیار ثروتمند حاضر شده‌اند برای داشتن یک نمونه از آن ۲.۶۴ میلیون دلار پرداخت کنند زیرا همهٔ ۱۱۲ دستگاهی که قرار است از کانتاش جدید تولید شود فروخته شده‌اند.

فروش همهٔ 112 دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید با قیمت 2.6 میلیون دلار

لامبورگینی این سوپرکار تولید محدود جدید را به مناسبت جشن پنجاه‌سالگی کانتاش افسانه‌ای معرفی کرده است. این خودرو از همان قوای محرکهٔ سیان استفاده می‌کند که این یعنی در سینهٔ آن یک نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه یک موتور الکتریکی و یک ابرخازن قرار دارد. مجموع خروجی این سیستم ۸۱۴ اسب بخار قدرت است که به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. انتقال نیرو در کانتاش هم مثل سیان و اونتادور توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ AMT صورت می‌گیرد.

فروش همهٔ 112 دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید با قیمت 2.6 میلیون دلار

هرچند طراحی بیرونی کانتاش جدید با الهام از کانتاش اصلی انجام گرفته و شباهت‌هایی به سلف خود دارد اما ساختار کلی آن به‌وضوح سیان را نشان می‌دهد. در داخل خودرو نیز همین داستان جریان دارد و در اینجا هم قطعاتی از سیان و اونتادور قرض گرفته شده‌اند. بااین‌همه، آیا کانتاش واقعاً ارزش پرداخت ۲.۶۴ میلیون دلار را دارد؟ خب ازآنجایی‌که همهٔ نمونه‌های آن فروخته شده‌اند، خریداران لامبورگینی پاسخ این سؤال را مثبت می‌دانند. بله البته با ۴۰۰ هزار دلار می‌توان یک اونتادور S خرید اما مطمئناً این خودرو هرگز به‌اندازهٔ کانتاش خاص و انحصاری نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت