ریحانه پارسا به خواسته های غیر اخلاقی تتلو بله گفت + عکس


ریحانه پارسا به خواسته های غیر اخلاقی تتلو بله گفت + عکس

رکنا: رابطه غیر اخلاقی امیر تتلو و ریحانه پارسا از زبان محسن افشانی لو رفت.

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ایرانی است. ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرده و عکس ها و فیلم هایی که ریحانه پارسا از خود منتشر می کند با واکنش تند بسیاری از مردم همراه است. به تازگی ریحانه پارسا از معشوقه اش رونمایی کرده است. در ادامه بیشتر از ریحانه پارسا بخوانید.

ریحانه پارسا به خواسته های غیر اخلاقی تتلو بله گفت + عکس

به گزارش رکنا، در پی انتشار ویدئو کشف حجاب ریحانه پارسا در لایو اینستاگرام، محسن افشانی با انتشار چند توئیت به عملکرد زشت او تیکه انداخت.ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد.

رابطه غیر اخلاقی امیر تتلو و ریحانه پارسا از زبان محسن افشانی لو رفت! در پی انتشار ویدئو کشف حجاب ریحانه پارسا در لایو اینستاگرام، محسن افشانی با انتشار چند توئیت به عملکرد زشت او تیکه انداخت.ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد.

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد». این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است. گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 4

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان