اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد (ع)


اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

عزیز میرزاده گفت: یکی از برنامه های ویژه بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه است که ظهر امروز با پخش این دعای با فضیلت از ماذنه مسجد، اجرا می شود.

«عزیز میرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه است که ظهر امروز با پخش این دعای با فضیلت از ماذنه مسجد، اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) هور عباس آباد فاریاب افزود: این پویش با هدف بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) و به نیت دفع بلای کرونا و شفای بیماران اجرا می شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت آن حضرت، برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۲ شب است که در همین راستا شامگاه گذشته هم زمان با شب شهادت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری برگزار شد.


میرزاده ابراز کرد: همچنین امشب هم زمان با شب شام شهادت امام سجاد (ع) نیز مراسم عزاداری همراه با سخنرانی در باب فضائل آن حضرت و دوران امامت ایشان برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) هور عباس آباد فاریاب اظهار کرد: این مراسم با توجه به شرایط فعلی با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار می‌شوند تا از انتشار ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.


وی عنوان کرد: قصد داریم امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در تداوم طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب صحیفه سجادیه و نیز کتاب هایی از زندگی امام سجاد (ع) به نمازگزاران معرفی کنیم.


میرزاده در خاتمه بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از برنامه های کانون برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در معرفی شخصیت و مقام شامخ امام سجاد (ع) برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت