اظهارات بانوان مدال آور مچ اندازی در آسیا


اظهارات بانوان مدال آور مچ اندازی در آسیا

بانوان مچ انداز ایران که توانستند در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال‌های خوش رنگی به دست آورند از افتخارآفرینی در این مسابقات گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ خانم ماهرخ سادات احمدپناه بعد از کسب مدال طلای رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا، گفت: اولین مسابقاتی که در آن شرکت کردم بسیار باکیفیت بود و در مقابل حریفان قدرتمند توانستم دو مدال طلا کسب کنم امیدوارم به این رشته ورزشی بهای بیشتری داده شود.

خانم مریم مهران فرد دیگر بانوی طلایی ایران در رقابت‌های قهرمانی مچ اندازی آسیا، گفت: خوشحالم که در رده مستر توانستم دو مدال طلا به دست بیاورم و اگر اعزام‌های ما به رقابت‌های بین المللی بیشتر باشد قطعاً بانوان ایرانی توانایی‌های خود را بیشتر به دنیا نشان می‌دهند.

خانم رویا مهبودی درباره حضورش در مسابقات مچ اندازی آسیا، گفت: در مسابقات امسال ۱۲ کشور حضور داشتند که توانستم در وزن ۹۰ کیلوگرم دو مدال نقره و برنز را به دست بیاورم و رقیبان ما نفرات عنوان دار جهانی بودند و قطعاً با تداوم اعزام هایمان به رقابت‌های بین المللی افتخارات بیشتری کسب می‌شود و خیلی خوشحالم که برای کشورم توانستم این افتخارات را کسب کنم.

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته مچ اندازی در قزاقستان در حال برگزاری است که چهار بانوی ورزشکار ایران توانستند در این رقابت‌ها مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به دست بیاورند.
مسابقات مچ اندازی آقایان که با هفت ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داریم از امروز (شنبه) در رده جوانان و فردا در رده بزرگسالان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص