بازیگر نقش ماهور در در سریال حورا


بازیگر نقش ماهور در در سریال حورا

ندا عقیقی بازیگر جوان سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی است.

ندا عقیقی بازیگر جوان سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی است. وی در این سریال در نقش ماهور بازی کرده است.

بازیگر نقش ماهور در در سریال حورا

بیوگرافی ندا عقیقی

متولد ۱۴ خردادماه ۱۳۷۰ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است. ندا عقیقی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد. او با حضور در کلاس های بازیگری و تئاتر وارد دنیای بازیگری شده است.

عقیقی فعالیت بازیگری خویش رادر تئاتر از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تا به حال چند نمایش را روی صحنه اجرا نموده است. ندا عقیقی علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما و در مجموعه های تلویزیونی، به عنوان دستیار کارگردان هم فعالیت می کند.

بازیگر نقش ماهور در در سریال حورا

اولین حضور ندا عقیقی در تئاتر

شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آراء در زندگی هنری ندا عقیقی بسیار نقش داشتند. اولین بار ندا عقیقی در نمایش فهرست به چشم آمد. وقتی علیرضا آراء این تئاتر را دید ندا عقیقی را به عوامل سریال عقیق معرفی کرد. شبنم مقدمی همسر علیرضا آراء نیز در این سریال بازی می‌کرد و ندا عقیقی در کنار شبنم مقدمی نقش آفرینی کرد و در قاب تلویزیون دیده شد. سریال عقیق را بهرنگ توفیقی کارگردانی کرده بود.
ندا عقیقی اولین فیلم سینمایی خود به نام دارکوب را با کمک ویشکا آسایش بازی کرد. در واقع ویشکا آسایش او را به عوامل این فیلم معرفی کرد و اولین تجربه ندا عقیقی در سینما را رقم زد.

بازیگر نقش ماهور در در سریال حورا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا